اجاره ویلاهای استخردار و لاکچری در اطراف تهران



آنچه دیگران می خوانند:

گاه تهرانی ها از آلودگی هوا، آپارتمان نشینی، ازدحام شهری و ترافیک و سروصدا در خیابان ها و کوچه های پایتخت خسته می شوند و می خواهند از شهر خارج شوند. در تعطیلات آخر هفته یا یک روز تعطیل در وسط هفته، سفر به شهرهای دور کمی سخت است و باید تمام وقت خود را در جاده صرف کنید.

در این مواقع و شرایط بهترین گزینه برای خروج از پایتخت، اجاره ویلاهای لوکس با استخر در اطراف تهران است. می توانید با رفتن به یک ویلای مجلل در نزدیکی تهران کمی سفر کنید و در کنار لذت بردن از هوای تابستانی و مناظر زیبای اطراف شهر، تعطیلات خوبی را سپری کنید.

چرا به ویلاهای اطراف تهران برویم؟

تهران بین کوه و دشت واقع شده و چهار فصل دارد. اگر آلودگی و گرمای ناشی از تردد خودروها نبود، هوای تهران بسیار معتدل بود. شاهد این مدعا اختلاف دمای شهرهای اطراف تهران و پایتخت است که معمولاً چند درجه کمتر از تهران است.

بنابراین ویلاهای اطراف تهران مکان بسیار مناسبی برای کسانی است که هوای این منطقه را دوست دارند و برای اقامتی کوتاه در شهر برنامه ریزی می کنند. همچنین مسافرانی که برای انجام امور اداری یا دلایل دیگر قصد سفر کوتاه مدت به تهران را دارند می توانند علاوه بر رفتن به ویلاهای خارج از شهر، اجاره آپارتمان مبله یک روزه و ارزان در تهران همچنین اقدام کنید و به راحتی به شهر سفر کنید.

تقسیم عمارت های اطراف تهران

ویلاها مکان هایی آرام و آرام با طبیعت زیبا و دست نخورده با ساختمان های جدید و امکانات رفاهی مدرن هستند. خوشبختانه اطراف تهران مملو از مناطق خوش آب و هوا است که ویلاهای زیبای زیادی در آن ساخته شده است.

بیشتر بخوانید  شعار هواداران استقلال علیه وزیر ورزش! + فیلم

در شمال و شمال شرق، شرق و غرب تهران می توانید ویلاهای زیادی پیدا کنید. شمال شرقی شهر یا شمیرانات از زمان قاجاریه که تهران پایتخت شد، یکی از مناطق خوش آب و هوا و تفریحی محسوب می شد. اوشان، فشم و لواسان دارای ویلاهای مجلل بسیاری با استخر هستند که شما را به گذراندن اوقات خوش دعوت می کنند.

در شرق شهر و استان تهران ویلاهای مناطق مختلف دماوند از جمله آبعلی، آبسرد و دشت ماشو مناطق خوش آب و هوا هستند که می توانید ویلاهای لوکس زیادی را پیدا کنید که برای اقامت کوتاه مدت بسیار مناسب هستند.

شهرستان کرج و استان البرز در غرب استان تهران قرار دارند. کرج از دیرباز تفریحگاه تهران محسوب می شده است. الان خود کرج تبدیل به کلانشهری شلوغ و شلوغ شده است اما اطرافش پر از تفرجگاه است که پایگاه تفریحی کرجی ها و تهرانی هاست. این ویلاها در کوردانو، برگانو، وردی و بسیاری از باغ های اطراف کرج واقع شده اند.

شهریار و حومه آن که در استان تهران واقع شده است دارای باغ ها و ویلاهای مجلل بسیاری است که بسیاری از آنها دارای استخرهای زیبا هستند که می توانند اقامت تفریحی فوق العاده ای را در خارج از شهر برای ساکنان تهران و کرج فراهم کنند.

c9e3ce90-2cb2-4c65-bfda-db8bc652bb16

ویلاهای لوکس با استخر در شمال شرق استان تهران

اگر به جاباما، حمصه، شب، روم یا سایر مکان های اجاره ویلا مراجعه کنید، می توانید ویلاهای لوکس زیادی را ببینید. این ویلاها در فشم لواسان یا لواسون اوشان به نام اوشان واقع شده اند.

ویلاهای ساخته شده در لواسان و اوشون، فشم، مجلل و مدرن هستند و تقریباً همگی دارای استخر هستند. البته ویلاهای مقرون به صرفه با قیمت کمتر در لواسان، اوشون و فاشم وجود دارد و گزینه های اقامتی متنوعی دارید.

بیشتر بخوانید  حکایت جالب شیخ ابوسعید و سنگ آسیاب از عطار نیشابوری

این مناطق در فاصله کمی از شمال تهران قرار دارند و در ساعات خلوت و بدون ترافیک در کمتر از نیم ساعت می توان به آنها رسید. ارتفاع این منطقه از سطح دریا حدود 1700 متر است و طبیعتی بکر شامل کوه های زیبا و دشت های سرسبز دارد.

ویلاهای لوکس در شرق استان تهران

شرق استان تهران با پیست اسکی آبعلی بهشت ​​اسکی بازان است. آبعلی به خاطر این پیست معروف یکی از مناطق معروف گردشگری به حساب می آید و ویلاهای مجلل زیادی دارد. اما این همه آن چیزی نیست که در شرق استان تهران می توانید پیدا کنید.

دشت مشا بزرگترین شهر دماوند است که به مسیرهای امامزاده هاشم و آبعلی منتهی می شود. این منطقه در شمال غربی شهر دماوند قرار دارد و کمتر از یک ساعت با شرقی ترین نقطه تهران فاصله دارد. ویلاهای لوکس بسیاری با استخر وجود دارد که می توانید از جاباما، جاجیگا، 24 اقامت و بسیاری دیگر رزرو کنید.

آبسرد یکی دیگر از اقامتگاه های با ویلاهای عالی در شهر دماوند است. آبسرد شهری است در جنوب شهر دماوند و جاده فیروسکوه و در دامنه تپه های زرین کوه که ویلاهای مجلل زیادی در آن ساخته شده است.

در ویلاهای غرب استان تهران چه می گذرد؟

غرب استان تهران دارای ویلاهای مجلل با آب و هوای کوهستانی و تابستانی، با طبیعت سرسبز و باغ های فراوان است. یکی از این مناطق که شهرهای کوچک زیادی نزدیک به هم وجود دارد تهراندشت است.

تهراندشت در فاصله 10 کیلومتری کرادز و در بزرگراه تهران – قزوین قرار دارد. در این منطقه شهرک های آران، سهیلیجه، زعفرانیه، عباس آباد و نمکالان قرار دارند که مملو از ویلاهای زیبا و مجلل با استخر هستند.

بیشتر بخوانید  ادعای همکاری تل‌آویو و واشنگتن برای راه‌اندازی غنی‌سازی اورانیوم در عربستان

کردان یکی دیگر از مناطق بسیار معروف کرج است که از توابع شهرستان ساوجبلاگ است و در 15 کیلومتری هستگرد است. این منطقه ویلایی معروف در حدود 65 کیلومتری شمال غرب تهران است.

یکی دیگر از قسمت های اقامتگاه با ویلاهای لوکس، ویلا شهرک جهان بین کردان و تهراندشت است. این شهر دارای عمارت های مدرن و زمین های بزرگ و امکانات رفاهی است.

ویلاهای لوکس در شهریار و حومه

دوستداران میوه بارها نام شهریار را شنیده اند. این شهر دارای آب و هوای بسیار مطبوع با باغ های متعدد است و البته ویلاهای مجلل زیادی نیز در آن ساخته شده است. در سایت جاباما می توانید آپارتمان ها و ویلاهای لوکس زیادی برای اقامت پیدا کنید.

تیسفون در شهر جدید اندیشه و بگستان دهستان شهیار دارای مناطق ییلاقی فراوان است. در این شهرها می توانید ویلاهای لوکس و استخری زیادی پیدا کنید که هر کدام می توانند مکانی مناسب برای تعطیلات آخر هفته باشند.

در واقع در هر کجای کلان شهر تهران که باشید می توانید ویلاهای زیبا با آب و هوای خوب را در نزدیکی خود پیدا کنید.

* مطلب فوق یک گزارش تبلیغاتی بوده و سایت خبری شامانف در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید