اتوبوس ها بیشترین ازدحام را در شهر مراغه ایجاد می کنند


به گزارش ایرنا ، محمد مقتومی روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک مراغه اظهار داشت: برنامه ریزی بهینه برای هدایت اتوبوس های بین شهری به مسیرهای کم تردد و فرهنگ برای استفاده کمتر از اتومبیل های سواری منفرد می تواند در رسیدگی به مشکلات ترافیکی شهر موثر باشد. “

وی کمبود پارکینگ در سطح شهر را ملموس عنوان کرد و افزود: احداث پارکینگ های عمومی در شهر به ویژه در جاده های پرتردد شهر ضروری است.

“مقتومی” همچنین به مشکلات پارکینگ در خیابان جمجام اشاره کرد و گفت: این پارکینگ با 600 واحد می تواند بیشتر فضای مورد نیاز برای پارک در مرکز شهر را تأمین کند اما مشکلات مربوط به نبود دوربین اسکورت ، و همچنین کمبود روشنایی باید حل شود. و برای این منظور باید جلسه ای با حضور آژانس های مسئول و شرکت Atisaz به عنوان سرمایه گذار در این پروژه برگزار شود.

وی همچنین به لزوم ایجاد ایستگاه اتوبوس متمرکز در برخی از نقاط شهر اشاره کرد و افزود: حمل و نقل عمومی سراب باید با نظم و ایستگاه های متمرکز با فضای مناسب و امنیت در چندین نقطه از شهر ساخته شود.

معاون هماهنگ کننده امور عمرانی بخش مراغه همچنین به سطح پایین ایمنی و مشکلات شتاب دهنده ها در روستاها اشاره کرد و گفت: اصلاح شتاب دهنده های غیرقانونی و غیراستاندارد در روستاها باید در دستور کار مسئولین باشد. آژانسها

شهردار مراغه: پرونده راه حلی برای حل مشکلات ترافیکی مراغه نیست

شهردار مراغه نیز در این جلسه گفت: پرونده محورهای مواصلاتی در جلسه شورای شهر برای هماهنگی ترافیک نمی تواند مشکلات مربوط به این منطقه را به صورت اساسی حل کند و مطالعات طرح ساماندهی ترافیک مراغه در دستور کار.

بیشتر بخوانید  جنجال بهنوش بختیاری با چهره بدون آرایش و بغض آلود+ عکس

اتوبوس ها بیشترین ازدحام را در شهر مراغه ایجاد می کنند

به گفته شهرام مروتی ، ساماندهی ترمینال مسافربری و ایجاد پارکینگ برای وسایل نقلیه سنگین از اولویت های منطقه ترافیکی در مراژ است و از این نظر شهرداری مراجه آماده است.
برای حل مشکلات خود را کاملاً اعلام می کند.

در این جلسه ، مروتی پارک آغالار و پارک سلامت را به عنوان دو فرصت پیشنهادی برای شهرداری مراغه برای راه اندازی یک ایستگاه اتوبوس متمرکز در شهر برجسته کرد.

وی همچنین کمبود روشنایی و امنیت را از جمله مشکلات پارکینگ در خیابان جامجم عنوان کرد و گفت: این پارکینگ در صورت اصلاح و رفع نواقص می تواند قسمت قابل توجهی از فضای مورد نیاز برای پارک وسط شهر مراغه را برطرف کند. .

به گزارش ایرنا ، جلسه قبلی شورای هماهنگی جنبش مراغه در تاریخ 25 ژوئن به ریاست معاون فرماندار و فرماندار ویژه مراغه و مشکلات ترافیکی شهری مراغه از جمله اصلاح هندسی اوحدی ، پروین اعتصامی ، سهند ، ال- برگزار شد. بایا در میادین غدیر و تغییر ترافیک در خیابانهای معلم ، 20 متری جنوب ، پل یادگاران و پارک ولی عصر کاوش کرد.

شهر مراژ با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز ، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید