مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اتفاق عجیب با خودروی بنز در خیابان نیاوران تهران/ پژوپارس در حال حرکت آتش گرفت! + عکس

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از تصادف بنز با شش خودروی دیگر در نیاوران خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی به تشریح دو حادثه رانندگی عصر دیروز در پایتخت پرداخت و گفت: اولین حادثه دیروز ساعت 17:12 دقیقه رخ داد و پس از آن خودروی سواری پیوپارس از غرب به شرق در اتوبان کرج در حال حرکت بود. رحمانیجا که ناگهان آتش گرفت.

وی با بیان اینکه قسمت موتور این خودرو در آتش سوخت، گفت: راننده خودرو را در حاشیه جاده متوقف و از آن خارج شد و خوشبختانه مصدومی نداشت. دقایقی بعد آتش نشانان اطفای حریق را مهار کردند و همزمان پلیس راه ترافیک سنگینی را که پس از توقف خودروها برای مشاهده تصادف و کم شدن عرض جاده برای انجام عملیات امدادی به وجود آمد مدیریت کرد.

شریفی با بیان اینکه آتش خاموش شد، گفت: علت منشأ آن توسط کارشناسان ایمنی و آتش نشانی بررسی و اعلام می شود.

تصادف بنز با 6 خودرو در نیاوران/آتش سوزی ناگهانی پژو پارس در اتوبان کرج/عکس

وی همچنین از تصادف یک دستگاه خودرو بنز با شش خودرو در نیاوران خبر داد و گفت: حوالی ساعت 18 روز گذشته یک دستگاه خودرو در خیابان محدنش، محدوده خیابان عزت العظمی، نبش خیابان دستان در حال حرکت بود. شش ماشین دیگر در کنار جاده پارک شده بودند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت و تنها خسارت جدی به خودروها وارد شد، گفت:

شریفی با اشاره به ترافیک ایجاد شده پس از این دو حادثه، از رانندگان پرسید که آیا در حین رانندگی با حادثه ای مواجه شده اند که دچار آن نشده اند؟ به راه خود ادامه دهید و با ایستادن و تماشا کردن باعث ترافیک سنگین در منطقه نشوید. عبور به موقع و سریع راننده از محل حادثه به خودروهای اورژانس و پلیس این امکان را می دهد که اقدامات خود را به موقع انجام دهند و به مصدومان و آسیب دیدگان کمک کنند.

بیشتر بخوانید  ۸۴ زندانی فراری در گیلان دستگیر شدند! -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *