اتفاق جدید برای حقوق بازنشستگان



آنچه دیگران می خوانند:

یکی از چالش برانگیزترین و ماندگارترین بحث ها در همه دولت ها همین موضوع است حقوق بازنشستگان و میزان افزایش حقوق بازنشستگی. طبق روال ماهانه سازمان تامین اجتماعی، مستمری ها از بیستم ماه پرداخت می شود. بازنشستگان اخیراً خواستار توجه بیشتر به لایحه بودجه شده اند و در ماه های اخیر اعتراض و نامه نگاری به رئیس جمهور برای همسان سازی حقوق بازنشستگان داشته اند. آخرین اخبار را بخوانید حقوق بازنشستگان خواندن.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدیم آستانه افزایش حقوق کارمندان 25 درصد است. البته لازم به ذکر است که ما روش گام به گام را قبول نداریم. و روش ترکیبی پایدار و قابل قبول مجمع است.»

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره یکسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: باید توجه داشت که تامین اجتماعی متکی به وام های دولتی نیست.

وی با تاکید بر اینکه تامین اجتماعی باید برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان خود اقداماتی را انجام دهد، گفت: تنها بهانه ای که تامین اجتماعی دارد درخواست دولت از این سازمان است که 260 هزار میلیارد تن مصوب شده است و انتظار داریم دولت این کار را انجام دهد. آن را با هم بپردازید و پاک کنید علاوه بر این، ما تلاش می کنیم حداقل بخشی از آن را تمیز کنیم تا امنیت اجتماعی برای اجرای بهتر و کامل تر همسان سازی باز شود.

بیشتر بخوانید  ترفندهای جادویی گوگل؛ چطور با جستجوهای هوشمند از دیگران پیشی بگیریم ؟


دیدگاهتان را بنویسید