اتفاق تلخ امروز | ریزش ساختمان در کرمانشاه به سبک متروپل



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: مجتبی کلدی از ریزش یک ساختمان چهار طبقه در کرمانشاه خبر داد و گفت: یک ساختمان چهار طبقه در شهرک نوسود کرمانشاه ریزش کرده است. احتمال اولیه این بود که انفجار ناشی از نشت گاز بوده که در نهایت منجر به ریزش ساختمان شده است. تاکنون 7 مصدوم از زیر آوار نجات یافته اند که متأسفانه 4 نفر از آنها وضعیت جسمانی خوبی ندارند.

وی ادامه داد: احتمال نشت گاز که منجر به انفجار شده است باید بررسی شود و هنوز نمی توان این انفجار به دلیل نشت گاز بوده یا خیر.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: تاکنون سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس و یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شده است.

وی گفت: امروز تا ساعت 10.45 بر اثر این حادثه دو نفر جان باختند، همچنین حال چهار مصدوم وخیم است و دو مصدوم نیز به صورت سرپایی مداوا می شوند.

«نشت گاز» دلیل ریزش ساختمان است

با این حال رئیس مرکز فوریت های پزشکی کرمانشاه در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ریزش یک ساختمان چهار طبقه در نوسود پاوه تاکنون دو کشته برجای گذاشته و تعداد مجروحان نیز زیاد است.

هومان رفیعی گفت: چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: هنوز آمار مجروحان و کشته شدگان را جمع بندی نکرده ایم اما تعداد مجروحان زیاد است و تاکنون دو نفر فوتی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید  مدیرعامل شستا: اجاره چندین هزار میلیارد دلال سیمان فولادی لغو شده است

رفیعی گفت: مصدومان بیشتر به بیمارستان پاوه منتقل شدند و در صورت نیاز با بالگرد به بیمارستان طالقانی کرمانشاه اعزام می شوند.

وی افزود: هنوز مسئولان ذی صلاح علت حادثه را مشخص نکرده اند اما به گفته منابع محلی نشت گاز باعث ریزش این ساختمان چهار طبقه شده است.

استقرار دو تیم تخصصی جستجو و نجات در خرابه ها

ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز گفت: حادثه انفجار یک واحد مسکونی در کرمانشاه پاوه منطقه نوسود امروز ساعت 7:30 اعلام شد.

ولی پور با بیان اینکه دو تیم تخصصی جستجو و نجات به محل اعزام شدند، اضافه کرد: یک تیم سگ های نجات نیز در محل حضور داشتند و عملیات در حال انجام است.


دیدگاهتان را بنویسید