مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اتصال 60 هزار روستایی به اینترنت پرسرعت ایرانسل با دستور وزیر ارتباطات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز ، صبح امروز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه 1401 مصادف با روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی، مراسم اتصال بیش از 600 روستا به شبکه ملی اطلاعات با حضور جمعی از سایر روستاها برگزار شد. . عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، دکتر امیر محمدزاده لاجوردی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، دکتر علی اصغر انصاری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس ایرج روحی، مشاور وزیر ارتباطات و توسعه فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و اجباری خدمات عمومی (USO)، دکتر وحید ایزدانیان، رئیس پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر بیان عباسی، مدیرعامل آرند، مدیران محلی ایرانسل و فعالان حوزه فناوری، اطلاعات و ارتباطات کشور به صورت حضوری و آنلاین در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این مراسم طی ارتباط آنلاین با ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود و مهندس سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان و مدیران ایرانسل در سایت ارتباطات روستایی ایرانسل در اوتورنو وزیر ارتباطات 135 مکان های روستایی ایرانسل معاون استاندار و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در این بخش از مراسم با قدردانی از خدمات ایرانیان به شهروندان این منطقه از تلاش دولت برای توسعه اینترنت روستایی تشکر کرد. وزیر ارتباطات همچنین با تشکر از زحمات شبانه روزی ایرانسل، سایت روستای نگارمان را راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید کوییک در بازار آزاد و صفر کارخانه اعلام شد! + جدول قیمت

با این افتتاحیه که به نمایندگی از سایت های ایرانسل برگزار شد، اهالی 212 روستای کشور شامل 17 هزار خانوار 60 هزار نفری به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت ایرانسل (نسل های 3 و 4) دسترسی پیدا کردند. ).

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از همه دست اندرکاران توسعه اینترنت روستایی، به تداوم قوی روند ایجاد دسترسی به شبکه ملی اطلاعات برای روستاهای بالای 20 خانوار و وجود سریع و ایمن اشاره کرد. اتصالات

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران و اپراتور پیشرو در معرفی فناوری های نوین ارتباطی در کشور، در سال های اخیر توانسته نقش مهمی در دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت در کشور ایفا کند. کشور. روستاهای بالای 20 خانوار به ویژه در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد.

پیش از این در تاریخ 3 بهمن 1392 در “آیین افتتاحیه اتصال 1000 روستای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات” با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرکل ایرانسلا جناب آقای دکتر زارع پور از دکتر تشکر کرد بیژن عباسی مدیر عامل آرندا و پرسنل ایرانسل گفت: تلاش اصلی در ارائه دسترسی سریع به اینترنت روستاییان عزیز بر عهده این عزیزان است که در برقراری ارتباطات روستایی نقش اساسی داشتند و نقش بسیار فعالی داشتند.

در اولین گزارش وزیر ارتباطات از فعالیت اپراتورها در توسعه ارتباطات روستایی که در تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۳۹۲ منتشر شد، ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده ۵G و رکورد سرعت اینترنت در ایران، امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت را برای مردم این کشور فراهم کرد. 14 روستا در استان های بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان و فارس از مجموع 32 روستای کشور پیشرو در توسعه ارتباطات روستایی بودند.

بیشتر بخوانید  نکاتی که در هنگام مراقبت از یک فرد افسرده باید بدانید

همچنین در گزارش اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اقدامات اپراتورهای ارتباطی در توسعه ارتباطات روستایی طی فروردین 1401، ایرانسل در این ماه پیشرو در توسعه ارتباطات روستایی بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از ساختمان مرکزی ایرانسل و افتتاح محل ارتباط آنلاین روستایی ایرانسل در روستای آغوز دره گلوگاه استان مازندران گفت: اواخر سال 1401 است و این امکان وجود دارد. به خصوص در شرایط فعلی که زندگی و تحصیلات مردم با ارتباطات مرتبط است. زحمات زیادی کشیده شده و انصافا کاری که ایرانسل انجام داده یکی از اقدامات پاک و با کیفیت بوده و امیدواریم این بار به سرعت ادامه پیدا کند. دکتر بیان عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم گفت: ما مهمترین تعهد خود را نسبت به شبکه ملی اطلاعات و پروژه توسعه ارتباطات روستایی (USO) می دانیم و برای اجرای این تعهدات بهتر از همیشه تلاش می کنیم. برنامه.

روابط عمومی ایرانسل


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *