اتصال 3 روستای یزد به شبکه رادیو و تلویزیون دیجیتال / روستاهای فقیر به شبکه های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال متصل هستند – اخبار یزد – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب سوار شویدمراسم افتتاحیه تلویزیون مزرعه بین بخش خضرآباد اشکذر با حضور محمد صالح جوکار رئیس مجلس نمایندگان یزد و نماینده مردم یزد ، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی ، محمد علی یزد و گروهی از مقامات استانی و شهرستانی.

محمدعلی طالبی ، استاندار یزد در این مراسم گفت: صدا و سیمای یزد و مدیرکل این نهاد همکاری و تعامل بسیار خوبی با نهادهای استان یزد داشته و دارند.

وی افزود: یکی از مظاهر عینی این حکمرانی خوب را می توان در توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان مشاهده کرد که به ویژه در سه سال گذشته شاهد آن بوده ایم.

فرماندار یزد افزود: یکی از اقدامات بسیار خوب برای رفع نقاط ضعفی که در زمینه ارتباطات به ویژه در روستاهای مناطق فقیرنشین استان داشتیم انجام شد و در استان پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

طالبی اظهار داشت: استان یزد علاوه بر زیرساخت های فیزیکی ، توافق نامه های بسیار خوبی از جمله تولید سریال های لوکس برای استان یزد با صدا و سیما داشته و امیدواریم که اگر خداوند مراحل ساخت را به پایان برساند ، مردم عزیز ما در استان و کشور نتایج این تلاشها را مشاهده خواهد کرد. “تلاش های مدیریت صدا و سیمای یزد انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این مجموعه ها از ظرفیت هنرمندان و فضاهای استان یزد استفاده شده است گفت: امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و یزد بیش از گذشته بتواند منابع خود را در کشور ارائه دهد.

فرماندار یزد گفت: خوشبختانه در بخش هزارآباد در سال های اخیر شاهد اقدامات و فعالیت های خوبی هم در تأمین آب شرب مورد نیاز روستاها و هم در سایر زیرساخت ها از جمله گازرسانی بوده ایم.

بیشتر بخوانید  نوزادان هم کارمند شدند! + شرایط کاری

احمد پهلویانیان ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این مراسم گفت: “این پروژه مطابق با تفاهم نامه پوشش 100٪ دیجیتال در استان آماده بهره برداری است.”

وی گفت: پوشش شبکه دیجیتال صدا و سیمای یزد از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و در سطح کشور قرار دارد. شروع و تمام شد.

مدیر کل صدا و سیمای استان یزد افزود: در سال 94 هزینه دیجیتالی شدن هر ایستگاه 50 میلیون بود اما اکنون این هزینه به بیش از 600 میلیون تن رسیده است.

پهلویانیان خاطرنشان کرد: در سه روستای مزرعه میان ، دولاب و شرق العین از امروز 21 کانال تلویزیونی دیجیتال و 17 کانال رادیویی قابل دریافت خواهیم داشت که تقریباً مانند مرکز استان یزد است.

انتهای پیام / 781 / ز

دیدگاهتان را بنویسید