اتحاد و انسجام در قلب رشد اقتصادی است



ایسنا / فارس استاندار فارس تأکید کرد: اگر به دنبال توسعه فارس هستیم باید متحد و منسجم باشیم تا بتوانیم در رشد اقتصادی کشور مقامات ارشد داشته باشیم.

عنایت الله رحیمی روز شنبه ، 17 ژوئیه ، در آغاز عملیات اجرایی پروژه خط لوله انتقال آب خلیج فارس به شهر لامرد گفت: “ما باید برای رفاه ، آسایش مردم و رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی “

وی افزود: مسئولان استانی فارغ از نظر سیاسی باید از پتانسیل رستم گاسمی ، آیت الله علوی ، سردار وحید ، حجت الاسلام موسوی لاری و … استفاده کنند. آیا نباید از چنین پتانسیلهایی که همان سیستم برای آنها هزینه کرده استفاده کنیم؟

استاندار فارس گفت: برای استفاده از پتانسیل این افراد در کشور ، شورای راهبردی را بر روی این طرح تشکیل داده ایم.

رحیمی همچنین حمایت آیت الله دیکام را ستود. نماینده ولی فقیه در استان فارس و اقامه نماز جمعه در شیراز گفت: همه مدیران استان فارس در تلاشند استان را توسعه دهند ، به جز نظرات سیاسی با استفاده از ظرفیت موجود در کشور .

وی افزود: پروژه آب خلیج فارس به استان فارس پروژه بزرگی است كه می تواند آب را از خلیج فارس به شهرهای لامرد و مر در فاز اول برساند و سپس در فاز دوم این خط ، آب را به مناطق مرکزی خلیج فارس.فارسی مانند کالان به شهر شیراز می رسد.

استاندار فارس ادامه داد: 3 هزار و 50 پروژه در فارس بیش از 2 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و 350 طرح ملی در استان در شرف استفاده است و همه این فعالیت ها رشد چشمگیر استان فارس را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  ببینید | ضایع شدن وزیر ورزش توسط علی دایی

رحیمی اظهار داشت: در همه زمینه ها نماینده مردم مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی با انگیزه کمک ، نه مداخله ، با دقت و دلسوزی کوچکترین مسائل را دنبال می کند که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: ما یک شورای راهبردی از مدیران سابق و باتجربه ایجاد کرده ایم تا از تجربیات آنها بهره مند شویم و در این راستا چارچوبی برای حل مشکلات با به اشتراک گذاشتن تجربیات تعیین کرده ایم و این یک مدل موفق از تمام پتانسیل های انسانی ، چه در داخل و چه در خارج است. . “و در خارج از حومه شهر ، می توانیم از این فرصت استفاده کنیم.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: موضوع آب مقدمه و سنگ بنای توسعه است و یکی از مهمترین زیرساخت ها برای توسعه هر مجموعه بیولوژیکی اعم از شهری و روستایی آب است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید