ابوالفضل پورعرب از بیمارستان مرخص شد



آنچه دیگران می خوانند:

ابوالفضل عرب بیچاره این بازیگر قدیمی سینما حدود یک ماه پیش به دلیل عفونتی که در بدنش ایجاد شد در بیمارستان بستری شد و با وجود اینکه در آن مدت یک روز به خانه رفت، حالش بدتر شد. ابوالفضل عرب بیچاره دوباره به بیمارستان برگشت ابوالفضل پورعرب وی پیش از این به ایسنا گفته بود که پایش در جریان فیلمبرداری مستند «سگ» دچار حادثه و زخمی شده و این زخم منجر به عفونت و درمان در بیمارستان شده است.

حالا پس از گذشت حدود یک ماه، علی تاکی پور – تهیه کننده این مستند – به ایسنا گفت: حال آقای پورعرب خوب است و با درمان، عفونت کنترل شده است. پزشک معالج وی نیز صبح امروز سه شنبه 22 آذرماه از ترخیص وی خبر داد و احتمالاً تا عصر امروز آقای پورعرب ترخیص خواهد شد.

ابوالفضل پورعرب بازیگر 61 ساله بیش از چهار دهه است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند و فیلم های ماندگاری چون «عروس»، «دارسیس»، «چهره»، «دست های آلوده»، «عجیب» را ساخته است. و «مردی مثل باران» در It رکوردهای خود را دارد.

سریال سینمای خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فاطی یکی از پرمخاطب ترین آثار او در سال های اخیر است. پورعرب همچنین در فیلم توقیفی نیمکت به کارگردانی کیانوش عیار بازی کرد.

بیشتر بخوانید  وقتی مریم امیرجلالی لباساشو با درخت ها ست می کنه


دیدگاهتان را بنویسید