ابلاغ دستورالعمل های جدید کرونر در گیلان ؛ تعداد بیماران بستری به 360 نفر رسید – گیلان نیوز – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از رشت ، آبتین حیدرزاده شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 81 بیمار کرونیایی در گیلان پذیرفته شده اند و تعداد کل بیماران پذیرفته شده به 360 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: همچنین 70 نفر از سراسر استان به دلیل وخامت حال در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان گیلان بستری شدند.

وی با اشاره به مصوبات ستاد استانی تاج ، اظهار داشت: در این جلسه تصمیم گرفته شد که تردد در استان برای شماره های ثبت محلی همچنان آزاد باشد ، البته در زمانی که منع تردد وجود ندارد. “

حیدرزاده گفت: همچنین تصمیم بر این شد که در ورود پلاک های خارجی به گیلان سختگیری بیشتری صورت گیرد و نظارت بر ورودی های رودبار ، رودسر و آستارا افزایش یابد.

وی افزود: پیروی از دستورالعمل ها متناسب با رنگ اصناف موضوع دیگر این جلسه بود ؛ طرح جدید رنگ گیلان روز چهارشنبه اعلام شد و دستورالعمل ها امروز اعلام شدند.

حیدرزاده گفت: با ابلاغ رویه های بهداشتی اصناف شرکت کننده ، تعطیل و کنترل کامل بر نظام سلامت از سوی دفاتر سکوت و سایر ادارات بر اصناف اعمال می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در طی بازدیدها مشاهده می شود که اصناف باز گروه اول کاملاً با پروتکل های بهداشتی مطابقت ندارند.

انتهای پیام / 614 / ش

بیشتر بخوانید  سهام شرط ، 7 میلیون وام بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید