ابزار چند نفره راه اندازی شده است!



سرخپوشان تهرانی در شرایطی لیگ بیستم را به پایان رساندند که با مشکلات مالی روبرو بودند و اگرچه کادر باشگاه بارها برای حل این مشکل تلاش کردند اما به دلیل بدهی های زیادی که پرسپولیس به اعضای خارجی خود دارد ، شرایط مهیا نشد.

با وجود همه مشکلات ، شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند برای پنجمین بار پیاپی جام لیگ فوتبال ایران را فتح کرده و نام خود را در تاریخ فوتبال ایران به عنوان اولین تیمی که به این مهم دست یافت ، ثبت کنند.

در پایان بیستمین فصل لیگ برتر ، تیم ها خود را برای فصل نقل و انتقالات آماده می کنند. این در حالی است که پرسپولیس یکی از قوی ترین تیم های این فصل خواهد بود که یحیی گل محمدی می گوید باید افراد مورد نظر خود را جذب کند و شاید از برخی بازیکنان خداحافظی کند.

در بین بازیکنان پرسپولیس ، جدایی محمد حسین کنعانی زادگان قطعی شده است ، زیرا او هفته ها پیش با تیم قطری به توافق رسید و در جریان قهرمانی اعلام کرد که جدایی اش از پرسپولیس نهایی است و فصل آینده را در تیم قطری سپری می کند.

بزرگترین دغدغه پرسنل باشگاه پرسپولیس تمدید بازیکنانی است که قرارداد آنها به پایان رسیده است و باید از نظر اندازه قرارداد باشگاه را برای ماندن در جمع سرخپوشان همراهی کنند.

قرارداد پنج بازیکن اصلی و تاثیرگذار پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که برخی از تیم های صنعتی ثروتمند به آنها پیشنهاد دادند و حاضر بودند تا 20 میلیارد تومان در فصل برای جذب بازیکنان تیم قهرمان بپردازند.

بیشتر بخوانید  امکانات ورزشی و گردشگری کیش در قطر ، قربین / سفیر قطر در راه جزیره توریستی ایران

در همین حال ، چند بازیکن پرسپولیس پیشنهادات خود را برای ماندن در تیم به تیم ارائه کرده اند و منتظر پاسخ باشگاه هستند تا در مورد فصل آینده تصمیم گیری کنند.

باشگاه پرسپولیس با وضعیتی مواجه است که خزانه خالی دارد و علاوه بر پرداخت بدهی چند میلیارد کالدرون ، باید مابقی مابقی فصل قبل را به بازیکنان بپردازد و همچنین پیش پرداخت این مبلغ را پرداخت کند. فصل آینده برای بازیکنان!

256 251

دیدگاهتان را بنویسید