مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ابروهای زیبا/برای داشتن ابروهای زیبا این اشتباهات را نکنید.

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


زمانی که فردی به صورتتان نگاه می کند بدون شک ابروها یکی از آن اعضایی هستند که خیلی زیاد به چشم می آیند. بنابراین با مجله دلگرم همراه باشید تا به شما بگوییم چه اشتباهاتی منجر به زشت شدن، کم پشت شدن و سایر مشکلات ابرو می شود.

ابروهای زیبا/برای داشتن ابروهای زیبا این اشتباهات را نکنید.

راههای برداشتن ابرو/برای داشتن ابروهای زیبا این اشتباهات را نکنید.

1. استفاده زیاد از موچین

بدون شک تمیز کردن روزانه ابروها در زیبایی آنها بسیار موثر است اما استفاده زیاد از موچین و کندن ابروها تحت هیچ شرایطی برای ابروها خوب نیست.

کارشناسان یک شرکت بین المللی ابرو و مژه در آمریکا بر این باورند که بند انداختن یا کندن ابروها به منظور زیبا سازی آنها اگر هر سه هفته یکبار باشد مشکلی برای ابروها پیش نخواهد آمد.در طول این مدت تمام موهایی که در زمان های مختلف قصد رویش دارند نمایان خواهند شد و همین کمک به پرپشت شدن ابروها می کند.

ابروهایی که زیاد برداشته می شوند همخوانی خود را با ساختار صورت از دست خواهند داد و برای مدت زمان کوتاهی به نظرتان شیک و روی مد خواهد بود اما پس از مدتی که تمایل دارید ابروهایتان به حالت قبل بازگردد این اتفاق نخواهد افتاد.

sep23

2. استفاده از موچین های قدیمی با لبه های نامساوی و غیر استاندارد

اگر برای گرفتن مو با موچینتان مشکل دارید و مدام مو از زیر موچینتان در می رود و لبه های آن به طور مساوی روی هم قرار نمی گیرد وقت آن رسیده که موچینتان را دور بیاندازید و یک موچین جدید بخرید و بیهوده کیف آرایشتان را شلوغ نکنید. فراموش نکنید که پس از هر بار مصرف با تکه ای پنبه آغشته به الکل موچین را تمیز کنید تا از جمع شدن باکتری ها جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید  ماست ترش و تاثیر بینظیرش بر پوست

ابروهای زیبا/برای داشتن ابروهای زیبا این اشتباهات را نکنید.
3. زیاده از حد قسمت جلوی ابرو را برداشتن

بعضی از خانم ها از ترس اینکه بین ابروهایشان پیوستگی ایجاد نشود مدام وسط ابروها را و بعضی اوقات لبه های ابرو را تا حد زیادی بر می دارند. در جایی که نمی دانند هر چقدر فاصله بین دو ابرو بیشتر باشد دماغ بزگتر و فاصله چشم ها بیشتر از حالت عادی به نظر می آید. لبه خارجی سوراخ بینی می بایست با خط ابرو دقیقا دریک راستا قرار بگیرد.(مطابق تصویر).

هر چقدر نوک ابروها به سمت داخل کشیده شود و فاصله بین دو ابرو کمتر باشد بهتر است. برای اینکه متوجه شوید لبه ابروهایتان می بایست تا کجا کشیده شود با استفاده از مداد از لبه خارجی بینی به سمت بالا رفته و یک زاویه 90 درجه با ابرویتان بسازید هر چقدر این زاویه 90 درجه و صاف باشد نمای ابروها روی صورتتان زیبا تر خواهد بود.

ابروهای زیبا/برای داشتن ابروهای زیبا این اشتباهات را نکنید.
4. قوس دادن و کمانی کردن زیاد از حد ابروها

ابروهای کمانی و قوس دار صورت را خاص می کند آنقدر که هر کسی چشمش به شما می افتد ممکن است تعجب کند.
می توانید از نوک ابرو شروع کرده و تا 2/3 طول ابرو جلو بروید این قسمت بلندترین ارتفاع ابروی شما می باشد.( حتما وسط ابرو نخواهد بود-خط سفید در تصویر بالا). می توانید کمی زیر ابرو را بردارید تا فاصله ابرو تا چشم بیشتر و ابرو کمانی تر شود اما همانطور که گفته شد در حد تعادل، نه اینکه قوسی خنده دار و تعجب آور درست کنید. اگر ابروهای بیرنگ و یا کم پشتی دارید می توانید با استفاده از مداد ابرو قوس ابرویتان را مشخص کنید و بقیه قسمت ها را بردارید.

بیشتر بخوانید  راه های مناسب برای رهایی از پوست چرب صورت و بدن در منزل

5. عدم توجه و تمیز کردن موهای بالای ابرو

همانطور که گفته شد برداشتن زیر ابرو، کمان زیبایی برای ابرویتان خواهد ساخت اما ااز بالای ابرویتان غافل نشوید چرا که قسمت بالا هم به چشم می آید.درست است که همه خانم ها به دنبال داشتن ابروهایی پرپشت و زیبا هستند اما بین پرپشتی و تمیزی، با پرپشتی و به هم ریختگی تفاوت زیادی وجود دارد. موقع تمیز کردن ابروها قسمت بالای ابرو را نیز تمیز کنید تا آن قسمت هم در هر چه زیباتر شدن حالت ابرویتان به شما کمک کند.

6. استفاده بیش از حد ازمداد ابرو

استفاده مناسب از مداد ابرو(هرگز از مداد چشم برای ابرو استفاده نکنید) می تواند ابروها را از حالت عادی به یک حالت فوق العاده تبدیل کند. همیشه رنگ مداد ابرو می بایست یک درجه روشن تر از رنگ ابروها باشد. هرگز از رنگهای تیره تر از رنگ ابروها استفاده نکنید چرا که جلوه بسیار زشت و مصنوعی به ابروهایتان خواهد داد.

قسمت های ناهمنگون و کم پشت ابروها را به آرامی با مداد ابرو پرکنید و حالت طبیعی و زیبایی به ابروهایتان بدهید ولی مداد را محکم روی ابروهایتان نکشید.توجه کنید که نوک مداد برای سایه زدن است پس سعی کنید از نوک مداد برای کشیدن داخل ابروهایتان استفاده نکنید.
همچنین می توانید با استفاده از برس های کوچک زاویه دار و پودرهای مخصوص ابرو دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی ابروهایتان، حالت زیبایی به ابروهایتان بدهید.

ابروهای زیبا/برای داشتن ابروهای زیبا این اشتباهات را نکنید.
7. استفاده از شمع، حین استفاده از کرم های ضدچروک حاوی رتینوید

کرم های ضد چروک حاوی رتینوید سبب افزایش کلاژن، از بین بردن منافذ پوست و شادابی سلول ها می شود.اما از آنجا که رتینوید پوست را بسیار حساس و نازک می کند اگر در حین استفاده از این کرم ها از شمع برای از بین بردن موها استفاده کردید پوستتان از بین خواهد رفت و آسیب خواهد دید.
پس توصیه ما به شما این است که اگر از کرم های شاداب کننده و ضد چروک استفاده می کنید از شمع برای برداشتن موها استفاده نکنید. متخصصان پوست 6 هفته پس از پایان استفاده از کرم های ضد چروک استفاده از شمع برای برداشتن موها را بلامانع می دانند.

بیشتر بخوانید  آشنایی با مزایای عالی لوسیون پاک کننده صورت سینره

8. عدم مراجعه به آرایشگرحرفه ای برای درست کردن ابروها

اگر خودتان در خانه ابروهایتان را برداشته اید و از حالت آن ها ناراضی هستید و فکر می کنید خرابشان کرده اید دفعه بعد برای برداشتن ابروهایتان حتما به آرایشگاه بروید تا آرایشگر حالتی که دوست دارید را به ابروهایتان بدهد و آنها را ترمیم کند.

حتی اگر سالی 1 یا 2بار هم به آرایشگاه می روید کافیست. چرا که از این به بعد می توانید روی خطی که آرایشگر برایتان پیش رفته ابروهایتان را بردارید و به عبارتی الگوی خوبی برای برداشتن ابروهایتان خواهید داشت.

ابروها در باغ صورت بسیار خودنمایی می کنند و می توانند جلوه زیبایی به شما بدهند پس سعی کنید ابروهایتان را زیبا کنید و زیبا نگه دارید.

ترجمه و گرداوری:
بخش زیبایی مجله دلگرم
www.delgarm.com
(اعظم بهادر)


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *