مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ابراز علاقه حامد آهنگی به نعیمه نظام دوست

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: حامد آهنگی استندآپ کمدین ایرانی است. حامد آهنگی در 17 تیر 1358 در بندر انزلی به دنیا آمد. حامد آهنگی او یک خواهر دارد. حامد آهنگی او از طرفداران سری خودروهای BMW است. همسر حامد صفورا آغاسی بازیگر تئاتر است.

خانواده حامد آهنگی

او سال ها پدرش را از دست داد و یک برادر بزرگتر به نام حمید دارد که او هم فوت کرد.

آغاز کار هنری حامد آهنگی

او کار هنری خود را از سال 1372 با گروه های نمایشی بندرانزلی آغاز کرد. وی با حضور در نمایشی به کارگردانی مرحوم محمدعلی انتصاری در جشنواره تئاتر دانشجویی استان موفق به دریافت جایزه بازیگری شد. این اتفاق باعث شد که بازیگری را جدی تر بگیرد.

حامد آهنگی

از بازیگری تا نویسندگی حامد آهنگی

از سال 2001، او در مبارزات شبانه زیادی به عنوان یک استندآپ کمدین شرکت کرده است. او نویسندگی و کارگردانی بسیاری از نمایشنامه های کوتاه طنز مانند سفر ماجراجویی، مسابقه، ماهواره 1 و 2، کلاس درس، داماد تصادفی، منشی قلابی و ده ها نمایش دیگر را بر عهده داشته است.

حامد آهنگی به کیش مهاجرت کرد

در سال 1389 در سن 31 سالگی پس از اجرای موفق در ویژه برنامه برترین های شبکه جم و جم که در شیراز برگزار شد، توسط یکی از خوانندگان به حمید خندان معرفی شد.

بیشتر بخوانید  زمان امضای توافق نامه با رقیب ایران تعیین شد

حمید حامد خندان را برای اجرا به کیش برد و حالا از خرداد 1389 تاکنون هر ماه با برنامه «شب های کیش» در این جزیره روی صحنه می رود.

حامد آهنگی

ازدواج حامد آهنگی و پسرش

حامد آهنگی در سال ۱۳۸۶ در سن ۲۸ سالگی با صفور آقاسی بازیگر سابق تئاتر گیلان ازدواج کرد.

این دو در یک سرمایه گذاری مشترک با هم آشنا شدند و در نهایت ازدواج کردند که حاصل آن تنها یک پسر به نام آراد است که در سال 2013 به دنیا آمد.

همکاری حامد آهنگی با صدا و سیما

او در این سال ها به دعوت بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی برای اجرا به شهرهای مختلف کشور سفر کرد.

در سال 1381 همکاری خود را با شبکه اریس غمگین مرکز گیلان، شبکه باران آغاز کرد و همزمان با تئاتر و نمایش های جنگی در چند سریال بازی کرد.

او علاوه بر بازیگری، کارگردانی فیلمنامه و نمایشنامه را نیز بر عهده دارد.

حضور حامد آهنگی در خندوانه

حامد آهنگی اولین بار در 7 دی ماه 1396 در برنامه طنز خندوانه ظاهر شد و کمدی را اجرا کرد که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت. در دور جدید مسابقات بازی در خندوانه که از تایستان 96 آغاز شده است، حامد آهنگی با نصراله رادش همبازی است.

تیم محبوب حامد آهنگی

حامد آهنگی: چون بچه انزلی بودم و در ملوان بازی می کردم و بچه های زیادی مثل مازیار زارع، پیمان نوری و آقای عزت اللهی پدر سعید عزت اللهی با من دوست بودند. خب ناخودآگاه حس و عرق خاصی به این تیم دارم. این را کنار بگذاریم چون سپید رود برای روس ها خیلی مهم است، خب ملوان هم برای ما خیلی مهم است. ببینید ملوانان چقدر برای این مردم ارزش دارند من نمی توانم نسبت به این تیم که اینقدر با خون و روح همشهریانم آمیخته است بی تفاوت باشم و به همین دلیل بین 4 تیم قایقرانی را انتخاب کردم.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

حامد آهنگی

ازدواج و همسر حامد آهنگی

حامد آهنگی با صفور آغاسی بازیگر سابق تئاتر ازدواج کرده و حاصل این ازدواج پسری به نام آراد است که در 5 اردیبهشت 1393 به دنیا آمد.

اینستاگرام حامد آهنگی

صفحه اینستاگرام حامد آهنگی با ۳۳۹ هزار فالوور به آدرس زیر فعال است:

instagram.com/hamedahangi

مجری برنامه حامد آهنگی است

در خرداد ۱۳۹۵ حامد آهنگی با مبین نصیری که پیش از این اجرای امیرحسین را پخش کرده بود، سری دوم ضبط تلویزیونی این مسابقه را بر عهده گرفت.

حامد آهنگی وارد سینما می شود

اولین تجربه بازیگری ام در سینما را در سال 1398 با فیلم «چقدر گریه می کنی» 2 داشتم که 14 سال بعد از قسمت اول فیلمبرداری شد.

در این فیلم زمانی نقش خوان حرم را بازی کردم که فکر می کنم کارش را خوب انجام داده است.




ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *