اپلیکیشن «دا» به عنوان پیام رسان رسمی بانک ملی ایران به تازگی گزینه تماس صوتی جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.
در این قابلیت جدید علاوه بر امکان چت و ارسال فایل های صوتی، کاربران می توانند به راحتی تنها با دسترسی به اینترنت با مخاطبان خود تماس بگیرند.
همچنین تب به تب در چت، مدیریت مالی شخصی، قابلیت های مدیریت کانال و گروه، تبلیغات، Yes Showcase و… از دیگر ویژگی های مفید و خلاقانه ای است که در چند سال گذشته به کاربران Yes ارائه شده است.
«دا» هفت سال پیش با سرمایه گذاری بانک ملی ایران ایجاد شد و برای این سال ها با ارائه خدمات مختلف بانکی و پیام رسان توانسته رضایت بیش از 15 میلیون کاربر را جلب کند.
روابط عمومی بانک ملی ایران