ابراز احساسات مهراب قاسم خانی برای دخترش



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: مهراب قاسم خانی او نویسنده و بازیگر سرشناس ایرانی است که در چندین فیلم بازی کرده است. مهراب قاسم خانی او دو بار ازدواج کرده و طلاق گرفته است. مهراب قاسم خانی از هر ازدواج یک فرزند، یک دختر وجود دارد مهراب قاسم خانی او برای روز مادر عکسی از مادرش در اینستاگرامش منتشر کرد.

مهراب قاسم خانی

نام: مهراب

نام خانوادگی: قاسم هانی

تاریخ تولد: 16. آذر 1350

محل تولد: تهران

تحصیلات: کارشناس ارشد نقاشی

وضعیت تأهل: متاهل

همسر (ها): شقایق دهقان (فعالی)، مریم گلرو (سابق)

فرزند: نیروانا (ازدواج اول)، نویان (ازدواج دوم)

سالهای فعالیت: 1378 تاکنون

بیوگرافی مهراب قاسمکنی

مهراب قاسم خانی در ۱۶ آذر ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمد. مهراب قاسم خانی بعد از سریال پورچین ساخته مهران مدیری با شقایق دهقان ازدواج کرد.

او در سریال پاورچین ساخته مهران مدیری نقش طراح دکور و نویسنده را بازی کرد. شقایق دهقان در سریال پورچین نیز حضور داشت. از آن به بعد کلید خوش گذرانی پیدا شد و ازدواج کردند. حاصل این پیوند پسری به نام نوجان بود.

عروسی مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی در ازدواج اولش که حاصل ازدواج دختری به نام نیروانا بود، موفق نبود. مهراب قاسم خانی در سریال پورچین ساخته مهران مدیری نقش طراح دکور و نویسنده را بازی کرد. شقایق دهقان در سریال پورچین نیز حضور داشت. از آن به بعد کلید خوش گذرانی گذاشته شد و ازدواج کردند. این رابطه دومین ازدواج مهراب قاسمکنی است و حاصل آن پسری به نام نویان است. فعالیت اصلی شقایق دهقان در مهران مدیری سریال 90 شب است. یکی از بازی های معروف او در سریال ساختمان دکتر به کارگردانی سروش صحت در سال 1390 نقش خانم شیرزاد را بازی می کند.

بیشتر بخوانید  جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 1400 اعلام شد

مهراب قاسم خانی

فعالیت های مهراب قاسم خانی در تلویزیون

مهراب قاسم خانی فعالیت جدی خود را در صدا و سیما از سال ۱۳۷۸ با نمایش «ببخشید؟» آغاز کرد. که یک برنامه طنز به کارگردانی مهران مدیری شروع کرد. اما به گفته خودش اوج کار هنری او به سریال پورچین برمی گردد. در زمستان 2003 تا بهار 2004 آنها به مجموعه کمیک های خود کمک کردند. سپس در پاییز و زمستان همان سال به همراه برادر بزرگترش پژمان قاسمکنی و همسرش شقایق دهقان به مهدی مظلومی در ساخت کمدی «کمربند بپوش» کمک کردند.

پس از مدتی در پاییز و زمستان 1384 یکی از فیلمنامه نویسان شبهای بره شد و سال 1385 را با باغ مظفر به پایان رساند. کار بعدی او در تلویزیون مجدداً با پژمان قاسم کنی در نگارش فیلمنامه سریال مرد هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری همکاری کرد که در نوروز سال 1387 از تلویزیون پخش شد. در تابستان و پاییز 1388 سریال «مرد هزارچهره» را پخش کرد. مسافران» به کارگردانی رامبد جوان. یکی از موفق ترین کارهای مهراب سریال ساختمان دکتر به کارگردانی سروش صحت بود که تابستان 1390 از شبکه سوم سیما پخش شد. آخرین ساخته او سریال پیمان به کارگردانی سوروس صحت است.

فعالیت های مهراب قاسم خانی در سینما

او و برادرش پیمان قاسمکنی در سال ۱۳۸۸ برای بهروز افکامی فیلمنامه سن پترزبورگ نوشتند.

شب های براره

مهراب و برادرش پیمان قاسمکنی شب های بره را نوشتند. در اوایل سال 1384 مهران مدیری، محسن چگینی و برادران گلیان پیشنهاد ساخت مجتمع جدید برای برادران قاسمخانی را دادند و از آنها خواستند طرحی برای پروژه جدید ارائه دهند. این توافق دو ماه طول کشید تا صاحبان پروژه این کار را انجام دهند. به گفته مهراب، «دو ماه خوردیم و خوابیدیم و کاری نکردیم» و تنها در روز موعود و در حالی که به سمت جلسه می رفتند، دو برادر برای آن برنامه ریزی کلی کردند. پیشنهاد پذیرفته شد و سریال شب های بره ساخته شد.

بیشتر بخوانید  نامزدهای مرحله دوم قسمت انیمیشن مسابقه فیلم و فیلمنامه کانن اعلام شدند - اخبار سینما و تئاتر - اخبار فرهنگی تسنیم

پیمان

پس از موفقیت چشمگیر سریال پیمان، سازندگان این سریال تصمیم گرفتند فصل دوم این سریال یا حتی فیلمی با این موضوع را تصویربرداری کنند. نویسنده این پروژه زیر نظر مهراب و به کارگردانی سروش صحت خواهد بود.

نقطه

مهراب قاسم خانی و همسرش نویسندگان اصلی سریال نقطه چین بودند اما در این سریال برادرش پیمان که در سریال قبلی به عنوان نویسنده اصلی حضور داشت تنها یک قسمت را نوشت که داستان سریال از فضای کارآگاهی خارج شد. .

مهراب قاسم خانی

علایق و ویژگی های مهراب قاسمکنی

آقای.

او طرفدار تیم پرسپولیس است و می گوید چون خانواده اش خیلی فوتبالی بودند و در خانواده ای کاملا پرسپولیسی به دنیا آمدند، مجبور شد پرسپولیسی شود. او هم به علی دایی علاقه دارد و او را می پرستد و به گفته خودش عکسش را به دیوار چسبانده است.

یکی از ویژگی های جالب و خاص او این است که کت و شلوار نمی پوشد و به گفته خودش کت و شلواری دارد که هرگز نپوشیده است.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد او این است که هرگز به پزشک مراجعه نمی کند و تا سرماخوردگی منتظر درمان سرماخوردگی است و دو سال است که دندان هایش مشکل دارد و دکتر نرفته است.


بیشتر بخوانید  پیست بین المللی دیزین پس از یک سال تعطیلی، دوباره بازگشایی شد | عدم رعایت استانداردسازی توسط پیمانکار سک سال پیست را پلمب کرده بود

دیدگاهتان را بنویسید