ابراز احساسات فرزاد حسنی به زهره فکور صبور



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: زهره فکور صبر این بازیگر سینما و تلویزیون ساعت 20 در منزل شخصی خود دار فانی را وداع گفت. علت دقیق مرگ هنوز مشخص نیست زهره فکور صبر مشخص نیست اما به گفته منابع آگاه، این بازیگر ساعت ۲۰ به دلیل خودکشی با یک قرص به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان نتوانستند او را نجات دهند. فرزاد حسنی با انتشار فیلمی از درگذشتش بسیار زیبا ابراز تسلیت کرد. فرزاد حسنی با انتشار ویدئویی از بازی با زهره فکور نوشت: زهره!

جسد «زهره فکور صبور» کالبدشکافی شد

دکتر مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در خصوص شناسایی جسد زهره فکور صبور توسط پزشکی قانونی، گفت: و تحقیقات انجام شده، این جسد پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ابلاغ می کند.

وی گفت: جسد به پزشکی قانونی منتقل و صبح امروز تحت کالبد شکافی و معاینه تخصصی قرار گرفت. «در معاینه فیزیکی و کالبد شکافی هیچ اثری از ضرب و شتم یافت نشد. در

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: تعیین علت فوت منوط به نتایج آزمایشات سم شناسی و پاتولوژی بوده و طی روزهای آینده به مراجع قضایی اعلام می شود.

وی افزود: جسد وی صبح امروز و پس از معاینات تخصصی به بستگان درجه یک تحویل داده شد.

زهره فکور صبر

زمان تشییع زهره فکور صبورا

مراسم تشیع و ترحیم مرحومه زهره فکور صبور فردا ساعت 10 صبح در قطعه هنرمند بهشت ​​زهرا (س) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  ویدئو/از نمایشگاه تا محل بستری بیماران کرونایی بندرعباس

سریالی که زهره فکور صبور از بازی خارج شد با مرگ او نیمه تمام ماند

زهره فکور صبور بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که شب گذشته سه شنبه ۱۰ اسفند در سن ۴۳ سالگی دار فانی را وداع گفت این روزها مشغول ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «بی همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مهران مهام است.

او با انتشار عکسی از خود در فروشگاه گریم این سریال در صفحه اینستاگرامش نوشت: چقدر خوبه با دوستی که یکی از شادترین هاست، سریال بیگانه ها خداروشکر. .

زهره فکور صبر

جزئیات جدید مرگ و کشف جسد «زهره فکور صبور»

ساعت 21 شب گذشته ماموران کلانتری با حضور در محل با جسد بی جان خانم «زهره فکور صبور» مواجه شدند.

همسر صبور: خانم صبور جواب تلفن همراهم را نداد، بعد از باز کردن در خانه، همسرم را دیدم که در اتاق پذیرایی دراز کشیده بود، بلافاصله با آمبولانس تماس گرفتم.

همچنین بررسی ها نشان داد که تلاش تکنسین های آمبولانس برای احیای خانم فکور صبور که ظاهراً 100 داروی آرامبخش مصرف کرده بود، بی نتیجه ماند.

جسد وی برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد.


بیشتر بخوانید  سرنوشت ماینرهای کشف‌ شده

دیدگاهتان را بنویسید