ابتکار مبین انرژی در برگزاری همایش‌های گفتگوهای انتقال تجربه



به گزارش شمانیوز، دوشنبه 9 اسفندماه اولین نشست از سلسله گفت وگوهای تبادل تجربیات با حضور علی محمد بساق زاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و از مدیران صاحب نام و ارزشمند برگزار شد. در صنعت

در ابتدای همایش مهدی فرزانه مدیرعامل شرکت مبین انرژی پس از تشریح اهداف و مزایای استفاده از تجربیات مدیران به عزم جدی مبین انرژی برای ادامه این برنامه ها اشاره و از مهندس بساق زاده تشکر کرد.

اما محمد بساق زاده با بیان خاطراتی از سال ها فعالیت خود در صنعت پتروشیمی به موضوعات مهمی همچون آموزش کارکنان، مدیران ریسک پذیر، احترام و فرهنگ سازمانی، بهره وری و تلاش جمعی و … اشاره کرد و آنها را تکنیک ها و ابزارهای آموخته شده برای موفقیت سازمانی

در بخش دوم همایش کارکنان به ارائه پرسش و پاسخ به سوالات حوزه های مختلف پرداختند و از تجربیات مهندس بساق زاده استفاده کردند.

شایان ذکر است بر اساس برنامه ریزی انجام شده هر ماه یکی از مدیران ارشد صنعت پتروشیمی جلسات مشابهی را در مبین برگزار کند. در این برنامه یک روزه که ایده اولیه آن توسط مدیرعامل و توسط مرکز تحقیقات و برنامه ریزی راهبردی و آموزش برگزار شد، شرکت ها، مدیران ارشد انرژی خلیج فارس در سالن کنفرانس با تجربه مدیران موفق و… در مورد یاد خواهند گرفت.

روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس

بیشتر بخوانید  فال حافظ روزانه شنبه 7 بهمن 1402 با معنی و تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید