محمدرضا کشاورز، مدیرعامل این شرکت افتتاح ساختمان ها و شعب جدید را اقدامی مصلحت آمیز برای ارتقای سطح سرمایه شرکت دانست و در عین حال آن را گامی موثر در راستای تقویت برند دانست. و یکپارچه سازی هویت بصری بیمه دی. وی همچنین بیان کرد؛ محور استراتژیک بیمه روزانه توجه به کارکنان و نمایندگان است. زیرا توجه به این موضوع باعث ارتقای سطح کیفیت خدمات و در نتیجه رضایت بیشتر مشتریان می شود. دهقان به صحبت ادامه داد. برای دستیابی به این اهداف مطالعه خوبی انجام شد و بر این اساس برنامه های ویژه ای تدوین شد که به زودی اجرایی خواهد شد.
در حاشیه این مراسم مدیر عامل بیمه دای در دیداری دوستانه با شبکه فروش استان، رویکرد جدید شرکت را گذر تدریجی از فروش سازمانی به خرده فروشی عنوان کرد و نقش نمایندگان را در تحقق این موارد دانست. اهداف بسیار جدی و موثر باشد.
مدیر کل بیمه دای در پایان این مراسم اعتماد به سهامداران را یکی از مهم ترین تعهدات همه کارکنان در بیمه دای دانست و ابراز امیدواری کرد; این شرکت با همدلی کلیه همکاران شعب و ستاد و حمایت شبکه فروش به روند صعودی خود ادامه داده و سودآوری خود را افزایش خواهد داد.
روابط عمومی بیمه د