آینده نامشخص سرمربی تیم ملی والیبال لهستان



قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال لهستان ، ویتال هاینن ، به زودی منقضی می شود ، تا اینکه صحبت از تمدید قرارداد وی است.

به گزارش ایسنا ، ویتال هاینن ، سرمربی تیم ملی لهستان که تیم را برای بازی های المپیک آماده می کند ، به زودی قرارداد خود را با تیم ملی والیبال لهستان فسخ می کند. این مربی از سال 2018 با تیم والیبال لهستان همکاری می کند و طبق اعلام رسانه های لهستانی قرارداد او در پایان سال جاری به پایان می رسد.

با توجه به انقضا قرارداد مربی ، هنوز مشخص نیست که هاینن بلژیکی قرارداد جدیدی را با فدراسیون والیبال لهستان امضا خواهد کرد یا خیر.

قرارداد ویتال هاینن با تیم ملی لهستان در ماه اکتبر به پایان می رسد و هیچ کس در مورد تمدید آن صحبت نکرده است.

رئیس فدراسیون والیبال لهستان در واکنش به این خبر گفت: صحبت ها در مورد این موضوع پس از بازی های المپیک توکیو آغاز می شود و باید دید آیا رئیس فدراسیون جدید می خواهد مربی جدیدی را به خدمت بگیرد یا خیر.

قرارداد فعلی هاینن تا پایان اکتبر سال جاری معتبر است و تمدید احتمالی آن ممکن است تحت تأثیر انتخابات ماه سپتامبر فدراسیون والیبال لهستان باشد که طی آن رئیس جدید فدراسیون والیبال لهستان منصوب می شود.

پس از پایان قرارداد مربی ، کارکنان فدراسیون والیبال لهستان اعلام کردند که پس از بازیهای المپیک تصمیم نهایی را اتخاذ خواهند کرد ، زیرا اکنون تیم ملی والیبال لهستان برای حضور در المپیک به آرامش خاطر نیاز دارد.

بیشتر بخوانید  در این زمان‌ها آب بنوشید، وزن کم کنید | بی دردسر لاغر شو

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید