آینده بیمه تعاون، در آیینه مدیران شرکت ها



به گزارش سلام نو، روابط عمومی تعاونی بیمه، عضو هیئت مدیره، مدیر فنی و مدیر پرسنلی، گزینه هایی بودند که برای بررسی آتی تعاونی بیمه در حال بررسی هستند. به مناسبت سالگرد تاسیس تعاونی بیمه با آنها به گفت و گو نشستیم و چشم انداز تعریف شده آنها را برای آینده شرکت جویا شدیم.

محمد صالح چیت گران،عضو هیئت مدیره بیمه تعاون در خصوص آینده این شرکت گفت: همه شرکت ها به دنبال چشم اندازی روشن برای خود هستند و امیدوارند در تمامی زمینه ها از جمله کنترل نسبت زیان، مالی به هدف برسند. رفاه و غیره به هدف خود برسند.

این شرکت ها همچنین با تکیه بر واحد تحقیق و توسعه خود برای آینده سازمان برنامه ریزی می کنند. اما آنچه حائز اهمیت است به فعلیت رساندن همه این ایده های بالقوه و ارزشمند سازمان است که امیدواریم در آینده بیمه تعاون به تحقق عملیاتی آن کمک کند.

عضو هیأت مدیره شرکت بیمه بیمه ادامه داد: بر این اساس چشم انداز و مسیر عملیاتی مناسبی را برای شرکت تعریف کرده ایم و تلاش خواهیم کرد تا تمامی ارکان سازمانی به آن توجه لازم را داشته باشند.

چیت گران افزود: این امر باید در گام های کوچکی که منجر به رضایت مشتری می شود برداشته شود تا به دلیل اعتماد حاصله بتوانیم برای گام های بزرگ تری نیز به زمین بزنیم.

وی همچنین تاکید کرد: و در حال حاضر اگر بخواهیم از وجود ریسک های بیشتر در شرکت جلوگیری کنیم باید از مرحله کارشناسی سازمان شروع کنیم و کارشناسی هایی را تربیت کنیم که بتوانند ریسک ها را شناسایی و آینده آنها را پیش بینی کنند. این بنیاد زمینه رشد شرکت را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید  اقزایش حقوق کارکنان ۱۸٪ و بازنشستگان ۲۰٪ + فیلم

یکی از اعضای هیات مدیره تعاونی بیمه تصریح کرد: به عبارت دیگر راه حل دستیابی به اهداف، تعریف مسیر صحیح آن هدف است و این تعیین مسیر منجر به تقویت زمینه رشد می شود.

پیش به سوی فعالیت های بین المللی

سهیلا شرفی مدیر حمل و نقل، دریایی و هواپیمای بیمه تعاون گفت: خوشحالیم که در این روز شرکت بیمه ای مانند بیمه تعاون تاسیس شده و با این سن کم در توسعه خود موفق بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این شرکت در بسیاری از زمینه ها سود قابل توجهی دارد که سایر شرکت ها چندان موفق نیستند.

شرفی افزود: یکی از شعارهای ما «آرامش و خلاقیت» است که تلفیق این دو شرکت را به سمت رشد و تکامل سوق داده و صنعت را نیز در مسیر رشد قرار داده است.

مدیر بیمه های بار، دریایی و هواپیمای بیمه تعاون نیز بیان کرد: پاسخگویی به مشتریان و اصل رضایت مشتری از جمله عواملی بود که نه تنها باعث ارتقای برند بیمه تعاون شد، بلکه صنعت بیمه را در بازار بیمه دنبال کرد. . مسیر تعالی و همچنین زمینه رشد بین المللی را تضمین می کند.

وی در ادامه با تاکید بر حوزه تخصصی مدیریت خود تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل، جایگاه ما ارتقای فعالیت های خود از سطح ملی به فراملی است تا مشتریان خارجی بیمه تعاون، این شرکت را یک شرکت بیمه شناخته شده بدانند. اپراتور در ارائه خدمات حرفه ای باشید.

شرفی تاکید کرد: این استراتژی باید سرلوحه کار همه شرکت ها باشد. زیرا اتکای انحصاری به بازار داخلی و رقابت برای بخشی از پای بیمه چندان جذاب نیست.

بیشتر بخوانید  قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف 8 مرداد / دلار گران شد

توسعه استراتژی ده ساله شرکت

مریم سلماسی مدیر ریسک و توسعه سازمان بیمه تعاون نیز به بیان آینده این شرکت پرداخت و اظهار داشت: برای دو سال آینده شرکت اهداف تعیین و بازنگری شده است.

وی افزود: بر این اساس بیمه تعاون باید تا سال 1410 به انتخاب اول حرفه ای ها و بیمه گران تبدیل شود و برای رسیدن به این هدف نیازمند فعالیت تک تک افراد شاغل در شرکت برای مقابله با بیایید و بر مشکلات احتمالی غلبه کنیم.

مدیر ریسک و توسعه سازمان بیمه تعاون ادامه داد: همچنین قرار است هر 2 سال یک بار بررسی شود و موارد مختلفی برای این منظور در نظر گرفته شده است.

سلماسی همچنین با اشاره به ماموریت واحد خود خاطرنشان کرد: این واحد همچنین تلاش خواهد کرد تا بر اساس چشم انداز در نظر گرفته شده، در شرایط بحرانی شرکت، خطری وجود نداشته باشد. همچنین برنامه ریزی مطالعات ریسک هایی را که مانعی برای دستیابی شرکت به اهداف تعیین شده می شود به حداقل می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید