آینده اقتصاد کشور وابسته به توسعه شرکت‌های پتروشیمی است



هادی اخلاقی فیض آثار در سفری دو روزه به منطقه ماهشهر از شرکت های پتروشیمی مستقر در این منطقه بازدید و برای توسعه همکاری ها با مدیران عامل این شرکت ها دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به همکاری گسترده و تجربه موفق بانک تجارت در تجارت با شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت به ویژه شرکت های پتروشیمی در زمینه انواع خدمات ارزی و واقعی، گفت: این همکاری در گذشته اثرات بسیار خوبی داشته است. هم اکنون با بهره مندی.» تجربه تاکنون و بر اساس اعتماد ارزشمندی که بین دو طرف شکل گرفته و با تکیه بر دیدگاه علمی شرکت های پتروشیمی، دلایل توسعه همکاری ها بیش از پیش بیان شد.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به خدمات مالی متنوعی که بانک به شرکت های پتروشیمی ارائه می دهد از جمله تائید بورس و گشایش اعتبار اسنادی داخلی و خارجی گفت: بانک تجارت با همکاری شرکت های پتروشیمی نگاه ملی دارد و ما هستیم. تلاش برای تسهیل این توسعه.

اخلاقی با بیان حس تعلق خاص و منحصر به فرد کارکنان بانک تجارت به شرکت های پتروشیمی و نوع فعالیت و عملکرد این واحدهای تولیدی بزرگ اقتصادی در کشور، گفت: طراحی و ارائه و در آن جهت تسهیل در اجرای پروژه های اقتصادی آینده بدون شک در اولویت قرار دارند

الگوسازی در توسعه صنعت پتروشیمی افتخار بانک تجارت است

فرخونژاد، رئیس بانک تجارت، نگاه بانک تجارت به شرکت های پتروشیمی کشور را حمایتی و تخصصی دانست و افزود: با توجه به نقش و جایگاه صنعت راهبردی پتروشیمی در ارزیابی ارزی و توسعه اقتصادی کشور، همکاری با فعالان این صنعت انتظار می رود. که دیدار و گفتگو با مدیران ارشد این شرکت ها نقطه عطفی در توسعه بیشتر این همکاری ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید  چهره زیبای همسران پادشاهان هخامنشی بازسازی شد+ تصاویر

بانکداری شرکتی خدماتی 24 ساعته برای شرکت های پتروشیمی است

شریفیان معاون امور مشتریان شرکتی و بازرگانی در خصوص عملکرد شرکت های پتروشیمی به ویژه در اقتصاد دانش بنیان و اهمیت حمایت از طرح های توسعه محور این شرکت ها و کسب و کارهای این شرکت به همراه همکاران شعب صحبت کرد. و مدیریت خوزستان، به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیازهای مختلف این مشتریان ارزشمند بانک هستند.

بانک تجارت آماده ارائه خدمات اعتباری سریع به فعالان صنعت پتروشیمی کشور است

امین زارع معاون مدیرکل در امور اعتباری به تشریح سهم و جایگاه بانک تجارت در حوزه خدمات اعتباری در صنعت بانکداری کشور پرداخت و از آمادگی این معاونت برای گسترش همکاری با شرکت های پتروشیمی منطقه ماهشهر خبر داد.

مدیرعامل بانک تجارت و هیئت همراه در سفر به ماهشهر به همراه پتروشیمی مارون مدیرعامل امرایی، پتروشیمی محمدی لاله پتروشیمی، کریمی مدیرعامل پتروشیمی پرسپولیس، رستمی مدیرعامل پتروشیمی شیففت، قاسمی شهریوم شهریوم کارچه ارو پتروشیمی اروند، شرکت زال خانی انرژی، مدیرعامل خلیج فارس صالح احمدی مدیرعامل پتروشیمی خوزستان، انصاری ک نیک مدیرعامل پتروشیمی بندر امام، احمدزاده مدیرعامل پتروشیمی بوعلی اونیمت سینا و بحث و تبادل نظر

روابط عمومی بانک تجارت

دیدگاهتان را بنویسید