آیشواریا رای با عمو پورنگ گرم و دلسوز با او به اشتراک گذاشت!


آیشواریا رای در 1 نوامبر 1973 در مانگالور، هنرپیشه سینمای هند و دختری شایسته در سال 1994 به دنیا آمد. آیشواریا رای در مانگالور، در جنوب هند، در ایالت کارناتاکا به دنیا آمد. پدرش مهندس نیروی دریایی و مادرش نویسنده بود.


آیشواریا رای با عمو پورنگ گرم و دلسوز با او به اشتراک گذاشت!

آیشواریا رای پس از انتشار این پست برای شادی از دست دادن روح محبوبش که عمو پورنگ همان داستان را روز قبل گفته بود به دنبال آرامش بود.

التماس دعا برای شادی روح الهی شما لطاجی…خدا رحمت کند 🙏✨ با سپاس کامل از شما… و همه برکاتتان… همیشه… ✨

در اندوه اند 🙏برای آرامش روح الهیت دعا کن لط جلال … پروردگار رحمت کند 🙏✨ ممنون کم و همه نعمتت… جاودانه… ✨


آیشواریا رای با عمو پورنگ داگ شریک شد و با او همدردی کرد!

ماجرای دیروز عمو پورنگه در زیر عکس زیر است.


آیشواریا رای با عمو پورنگ داگ شریک شد و با او همدردی کرد!

اجداد او ساکنان شورش بنگلور بودند. خانواده او قبل از تولد او به بمبئی مهاجرت کردند. زبان مادری آیشواریا رای تولو (از خانواده دراویدیان) است، اما او به زبان های هندی، انگلیسی، کانادایی، مراتی و تامیل نیز مسلط است. آیشواریا مدتی نیز در رشته معماری تحصیل کرد.


کریسمس آیشواریا رای

آیشواریا در سال 1973 در شهر کارنا تاکا در جنوب هند به دنیا آمد. در نوجوانی علاقه زیادی به بازیگری داشت، اما ترجیح داد درس بخواند، با اینکه پیشنهادات زیادی برای ایفای نقش در سینما داشت، اما موفق شد در رشته معماری وارد دانشگاه شود. آیشوار پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه به طور حرفه ای وارد صنعت سینما شد، اما با شکست تجاری اولین فیلم بلند خود دلسرد شد. آیشور بالاخره طعم موفقیت را با فیلم های (صنم و دوداس به شما دادم) چشید. این موفقیت برای آیشواریا مانند یک پیروزی در عمل بود

بیشتر بخوانید  معرفی کامل بهزاد لیتو خوانند محبوب نسل جوان


کریسمس آیشواریا رای


دیدگاهتان را بنویسید