آیت الله علم الهدی: نماینده مجلس باید مطالبه کند – اخبار خراسان رضوی – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب مشهد مقدسآیت الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت شما باید برای حل مشکلات استان تلاش کنید و گفت: یکی از راه حل های مشکلات استان پیوستن به دولت آینده است.

وی با بیان اینکه دولت آینده به کمک نمایندگان مجلس نیاز دارد ، ادامه داد: راه ورود به تمام ادارات دولتی مجلس است ، متأسفانه دولت در حال حاضر بودجه ای ندارد و بسیاری از حقوق کارمندان آن به تأخیر افتاده است. باید این نیازها را برآورده کند. “که به کار جهادی نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: استان خراسان رضوی 18 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که با همکاری هرچه بیشتر با دولت می توانند به دولت در حل مشکلات مردم کمک کنند. شما عزیزان باید مراقب متجاوزین باشید و جدا نشوید. ایجاد می شود.

وی “فساد” و “فساد” را از لهجه های رئیس جمهور منتخب عنوان کرد و گفت: آنها عمدا اعضای دولت را شناسایی می کنند و شما اعضای عزیز مجلس شورای اسلامی اجازه نمی دهید تهمت و شایعات در این زمینه ایجاد شود ، دولت آینده. “کار سختی که نیاز به همزیستی دولت و مجلس دارد.

آیت الله علم الهدی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید مطالبه گر باشند ، خاطرنشان کرد: شما عزیز باید این درخواست را در دستور کار خود قرار دهید و از دولت آینده بخواهید کابینه را انتخاب کند و کار خود را انجام دهد و بر اساس درخواست شما بماند.

وی به امکانات مشهد و استان در زمینه عبادت و ناکافی بودن زیرساخت های رفاهی و بهداشتی برای زائران اشاره کرد و گفت: امام رضا (صلح مردم) برای همه دنیا است و همه به دیدار آن می آیند ، ما باید روی فرهنگ زائران کار کنید ، زیرا بیایید مشکلات کمتری ببینیم

بیشتر بخوانید  جزئیات وحشتناک ترین جنایات سال در رفسنجان / کشتار 10 مرد در یک روز + عکس قاتل

امام جمعه مشهد مقدس آزار و اذیت جدی و درخواست نمایندگان مجلس را راه حلی برای مشکلات استان دانست و گفت: اگر تقاضای خوبی در استان وجود داشته باشد ، مشکلات شهرها برطرف می شود.

آیت الله علم الهدی افزود: امروزه ما به بازرسی های بیشتری در تاج در حومه شهر نیاز داریم و باید همه نیروها بسیج شوند تا مشکلات بیشتری برای مردم ایجاد نشود. عزیزم ، برای حل مشکلات روستا با هم همکاری کنیم تا مردم آرامتر باشند.

انتهای پیام / 281 / ع

دیدگاهتان را بنویسید