آیت الله جیانتی به عنوان سدی در برابر انحرافات ایستاده است


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به نقش شورای نگهبان برای پیشرفت جمهوری اسلامی ، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در مجلس نیز بر محافظان دور اول تأکید می کند. آنها در دفاع از منافع نظام و اسلام کوتاهی نکردند.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد ادامه داد: شورای نگهبان مسئولیت بزرگی در برابر مصالح عالی انقلاب و شخص آیت الله جیانتی دارد. برایت آرزوی تندرستی دارم و ما موفق هستیم ، صادقانه بگویم ، آقای جنتی به عنوان سدی در برابر انحرافات مختلف ایستاده و حق بزرگی بر گردن ما دارد.

وی با اشاره به سابقه شورای معتمدین در ایران توضیح داد: مجلس برای اولین بار در 120 سال گذشته در ایران تشکیل شد و اصلاحیه ای تصویب شد که در آن پنج مجاهد مورد تأیید مقامات نجف همیشه از قوانین مجلس شورای ملی پیروی می کنند . “و آنها تصویب قوانینی مغایر با فقه شیعه را مجاز نمی دانند.

این استاد حوزه علمیه توضیح داد: اصلی که طبق آن وکلا باید در هر زمان قوانین شورای ملی را کنترل کنند حالت خوبه این قانون اجرایی نشد و دیکتاتوری ها و مردم تشنه قدرت همیشه اجازه اجرای این قانون را نمی دادند ، به ویژه در دوره دوم پهلوی که ضد دین ترین قوانین تصویب می شد ، اما این گروه پنج نفره نمی توانستند مثر باشند.

وی افزود: جمهوری اسلامی در ابتدای تأسیس خود ، به دلیل همین تجربه تلخ ، در نظارت بر حقوقدانان بر قوانین سخت گیری سختگیرانه ای داشت و به لطف خداوند تاکنون موفق به دیدن برکات این امر شده ام سختگیری به طور کلی “

بیشتر بخوانید  № 4 راموس مشتری ندارد

فاطمی با اشاره به انحرافاتی که در طول تاریخ همیشه وجود داشته است ، اظهار داشت: در برهه های مختلف به دلیل دوری از فقه و اقتدار اسلام ، برخی افراد التقاطی شدند و کم کم از مسیر درست منحرف شدند و امروز در برابر اسلام و در آنها ایستادند در آغوش آمریکا ؛ کمونیسم ، توده ها ، مارکسیسم و ​​… آیا برخی از این گروه های منحرف هستند.

وی ادامه داد: اگر جوانان و جوانان ما از اجتماعات مذهبی دور باشند ، بدون شک در معرض خطر جدی مانند انحراف و فحشا یا گرایش به گروه های التقاطی و انحرافی قرار دارند و دولت و ما مردم باید مراقب خود باشیم جوانی. این بار

انتهای پیام / 3339 / متر


دیدگاهتان را بنویسید