آیت الله آملی لاریجانی با رئیس قوه قضاییه دیدار کرد – اخبار حقوقی و قضایی – اخبار اجتماعی تسنیم


به گفته گروه اجتماعی آژانس تسنیم آیت الله سده آملی لاریجانی ، رئیس شورای تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق قوه قضائیه ، پیش از ظهر امروز چهارشنبه (6 تیر) با گلم حسین محسنی اژه ای در دفتر حجت الاسلام والمسلمین ملاقات کرد.

در این جلسه آیت الله آملی لاریجانی از انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی ایجی توسط رهبر معظم انقلاب استقبال و از انتخاب فردی از قوه قضائیه برای اداره نظام ابراز خرسندی کرد.

وی با اشاره به تجربه مدیریتی رئیس جدید قوه قضاییه در حوزه دادگستری ، تأکید کرد: با توجه به تجربه مدیریتی و قضایی ، شما در حال اجرای بسیاری از اقدامات و تحولات در این مجموعه هستید و امیدواریم در این امر موفق باشیم مسئولیت خطیر “

رئیس شورای اعزامی همچنین آمادگی این گروه را برای کمک به رئیس جدید دادگستری در انجام مأموریت های جدی و رسیدگی به امور مردم و حل مشکلات آنها اعلام کرد.

رئیس قوه قضاییه همچنین از لطف رئیس شورای اعزام تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که ادامه برنامه های تحول در قوه قضاییه منجر به افزایش کمالات قوه قضاییه و گسترش عدالت و تسهیل خدمات انسانی شود. .

حجت الاسلام والمسلمین محسنی ایجا تأکید کرد: مطمئناً همدلی و همکاری همه بخشها در تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حل مشکلات مردم م effectiveثر خواهد بود.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  عوارض خروج از کشور گران شد + جدول

دیدگاهتان را بنویسید