مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا گذشت نجفی از خانواده استاد صحیح است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آیا رضایت نجفی از خانواده استاد صحت دارد؟

دلگرم کننده – شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه خانواده مرحوم میطره استاد از انتقام محمدعلی نجفی صرف نظر کردند و موافقت کردند.

داماد محمدعلی نجفی بدون تایید یا تکذیب شایعات درباره رضایت خانواده میتار استاد گفت: منتظر صدور حکم هستیم.

دقایقی پیش شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه خانواده مرحوم میطره استاد از انتقام محمدعلی نجفی صرف نظر کردند و موافقت کردند.

پس از این خبر، داماد محمدعلی نجفی بدون تایید یا تکذیب این خبر گفت: هنوز حکم صادر نشده و منتظر صدور حکم هستیم و اکنون در این باره اظهار نظر نمی کنیم. تا زمانی که حکم صادر نشود نمی توانیم صحبت کنیم.

وی همچنین از تلاش خانواده محمدعلی نجفی برای جلب رضایت خانواده این استاد فقید خبر داد.

مسعود افرازه یکی از وکلای پدر و مادر استاد میترا در واکنش به اخباری مبنی بر رضایت پدر و مادر استاد میترا استاد و بخشش نجفی وی گفت: این خبر که خانواده استاد از نجفی راضی هستند صحت ندارد و شایعه است. حمید گودرزی وکیل نجفی روز یکشنبه گفت که او برای جلب رضایت خود تلاش کرده اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی همچنین در واکنش به خبر انتقام گیری موکلش اعلام کرد که تعیین مجازات قصاص بعید و دور از ذهن نیست.

بر اساس این گزارش، میترا استاد – همسر دوم محمدعلی نجفی – شهردار سابق تهران، روز سه‌شنبه هفتم خرداد ماه با شلیک گلوله کشته شد. نجفی پس از تحقیقات و شناسایی قاتل سرانجام اعتراف کرد که عصر همان روز همسرش را کشته است. نجفی اختلافات خانوادگی را انگیزه قتل عنوان کرد.

بیشتر بخوانید  ترانه علیدوستی پس از سه سال به سینما بازگشت + جزئیات

کیفرخواست روز ۱۳ خرداد برای پرونده «محمدعلی نجفی» تنظیم شد. شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران سه جلسه به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار کرد.

به گفته علی القاصی مهر، دادستان عمومی و انقلاب تهران، اتهامات محمدعلی نجفی «قتل عمد میتار استاد»، «حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز» و «آسیب عمدی منجر به فوت (بدون فوت) است. ) صدمات’.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *