مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا کف بینی و فال درست است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آیا کف بینی درست است؟

آیا واقعاً می توان رازهایی مانند طول عمر، دلبستگی، ازدواج، شخصیت و غیره را فاش کرد؟ به خطوط کف دست نگاه می کنید؟
نخل شناسی شاخه ای از طالع بینی است که در شرق باستان سرچشمه گرفت و بعداً توسط بازرگانان یونانی که برای تجارت به آنجا سفر می کردند به غرب و سایر نقاط جهان گسترش یافت.
پس از ظهور مسیحیت، از آنجایی که آن را نوعی جادوگری می دانستند، ممنوع شد و کسانی که کف بینی می کردند با زندان، شکنجه و بدرفتاری مجازات می شدند و پس از آن این عمل عمدتاً توسط کولی هایی انجام می شد که مکان ثابتی نداشتند. و پیوسته سفر می کردند، نسل به نسل منتقل می شد.
کف دست انسان دارای خطوط اصلی بسیاری و همچنین خطوط جزئی است که به اندازه اثر انگشت منحصر به فرد است و خطوط روی هیچ دو کف دست یکسان نیست. کسی که ادعا می کند قادر به خواندن خطوط کف دست است، کف دست نامیده می شود.

آیا کف دست دارای نمادها یا پیام های دیگری است؟


کف بینی

در واقع کف دست انسان می تواند حقایقی را در زمینه سلامت و بیماری بیان کند. برای اولین بار دانشمندی به نام گالتون – یکی از بستگان داروین – با بررسی کف دست بیمارانش در سال 1959 اطلاعاتی را جمع آوری کرد.
به عنوان مثال، او کشف کرد که بیماری منگولیسم، که نوعی اختلال کروموزومی است، باعث ایجاد یک خط مشخص در بالای کف دست بیماران می شود که به آن “چین بوزینه” می گویند. از آن زمان تاکنون، نشانه هایی از حدود 30 بیماری مادرزادی که کف دست را تحت تاثیر قرار می دهند، کشف شده است.

بیشتر بخوانید  (ok) مخفف چیست؟

باید بخوانید:

سال ها بعد، پزشکان بیمارستان اوزاکا در ژاپن اطلاعات و تصاویر کف دست دویست هزار بیمار را در یک پروژه ثبت کردند و پس از درمان و تحقیقات متوجه شدند که رابطه بسیار نزدیکی بین پارامترهای کف دست و درمان بیماری ها
پزشکان و محققان دریافته اند که نه تنها محل خطوط کف دست، بلکه طول و ضخامت، زوایای سه خط و حلقه ها و حتی رنگ آنها در تشخیص بیماری ها کاملاً مفید است.
این پزشکان اکنون تنها با نگاه کردن به کف دست بیمار می توانند بیماری هایی مانند نارسایی کبد، انحنای ستون فقرات، اختلالات تیروئید و کلیه را تشخیص دهند و با تحقیقات بیشتر می توانند پیش بینی کنند که آیا بیمار بیماری های عفونی مانند سل و سرطان دارد یا خیر. بودن یا نبودن


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *