مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا کسانی که خودرو دارند از لیست یارانه ها حذف می شوند؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، برخی گمانه زنی ها می گویند که ملاک خودرو بالای 300 میلیون تومان است. لغو یارانه ها و برخی دیگر دریافت حقوق بالای 10 میلیون تومان را دلیل لغو یارانه دهک های خاص می دانند.

اما معاون حفاظت اجتماعی وزیر در این گفت و گو به ضوابط تعیین و لغو یارانه یارانه بگیران اشاره کرد و گفت: داشتن خودرو بالای 300 میلیون ملاک لغو یارانه نیست و حقوق بالای 10 میلیون تومان هم نیست. هر ماه. .

اما ملاک لغو یارانه چیست؟ به گفته مسئولان خانواده می توانند دو خودرو داشته باشند و یارانه آن ها لغو نشده باشد و یا حقوق خانواده بالای 10 میلیون باشد. اینها ملاک حذف یارانه جدید 300 و 400 هزار تومانی نیست.

معاون وزیر گفت: معیارهای ترکیبی برای شناسایی و حذف گیرندگان استفاده شد. یعنی ترکیب شاخص های درآمدی و مالی افراد مورد مطالعه قرار گرفت و در نهایت دهک ها ساخته شدند.

پیش از این برخی گزارش ها حاکی از آن بود که اگر خانواده های دارای خودرو بیش از 300 میلیون تومان داشته باشند، از لیست یارانه حذف می شوند.

زمان اعلام نتیجه اعتراض به یارانه ها فرا رسیده است

در 20 اردیبهشت 9 دهک یارانه دریافت کردند و حدود 7.5 میلیون نفر از این فهرست خارج شدند. اما تعداد قابل توجهی از این افراد به عدم دریافت یارانه مالی اعتراض کردند. اکنون معاون رفاه اجتماعی وزیر رفاه اعلام کرده است که نیمی از این افراد یعنی حدود 4 میلیون نفر مشمول یارانه جدید خواهند شد.

بیشتر بخوانید  سرقت گوشواره زن توسط سارق با پوشش مأمور تست کرونا در لاهیجان / فیلم -

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: طی چند هفته آینده نتایج اعتراض به حذف طبقه بندی یارانه ها از طریق پیامک به شهروندان ارائه می شود تا با سامانه پشتیبانی تماس بگیرند. ” “

رصد قبلی تجارت نیوز از سوی سازمان های ذی صلاح نشان می داد که نتیجه اعتراضات جدید و حذف طبقه بندی تا قبل از پایان خرداد مشخص می شود و یارانه جدید خرداد نیز در روزهای پایانی این ماه به خانوارها پرداخت می شود. .

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *