آیا پیش بینی وضعیت بورس در سیزدهمین جهش بین دولت و بورس نزدیک است؟


علی حیدری در یادداشتی به خبرگزاری خبرآنلاین وی درباره وضعیت بازار سرمایه گفت: رشد اخیر بازار سرمایه نتیجه رونق اقتصادی نیست بلکه به این دلیل است که ساختار دولت بعدی تورمی تعریف شده و بازار به سمت پیش بینی این تورم پیش می رود. “

وی افزود: “در نتیجه ، رشد شاخص دور از انتظار نبوده و نخواهد بود. رشد ، که متأسفانه نتیجه یک رویکرد اقتصادی یا علمی نیست.

این اقتصاددان گفت: نوسانات بازار سرمایه در کوتاه مدت افزایش و جهش خواهد کرد و در میان مدت و تا پایان تابستان می توان انتظار افزایش قیمت در اکثر سهام بازار را داشت.

آیا پیش بینی وضعیت بورس در سیزدهمین جهش بین دولت و بورس نزدیک است؟

حیدری افزود: این افزایش قیمت در برخی دوره ها با افت شدید همراه خواهد بود ، به خصوص اگر اخبار یا اظهارنظرهایی درباره برجام در بازار منتشر شود و این اخبار و نظرات منجر به بدبینی در بازار شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رویکرد دولت فعلی مطابق با قانون است ، می توان انتظار داشت که قیمت ها در اکثر سهام افزایش یابد و در پایان سال که تورم در برخی موارد به بازار سرمایه می رسد ، تقریباً نتایج اقتصادی معینی را نشان می دهد. . “این توسط دولت قابل مشاهده نیست ؛ این رشد آهسته در پایان سال در اکثر سهام قابل مشاهده خواهد بود ، مگر اینکه سهم خاصی از بازار نسبت به وقایع نهایی یا زمینه های جانبی و سیاسی دولت بعدی واکنش نشان دهد.

یادداشت تفصیلی علی حیدری درباره وضعیت بازار سرمایه (اینجا) خواندن.

222322

بیشتر بخوانید  مصاحبه رئیس جمهور منتخب با پدر و پدر همسر مرحوم فرج نژاد

دیدگاهتان را بنویسید