مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا پیش بینی بازار سهام فردا شنبه 24 مرداد 1401 / بازار فردا صعودی است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، شاخص کل بورس چهارشنبه گذشته یک میلیون و 443 هزار واحد بود و این هفته به سطح یک میلیون و 437 هزار واحد رسید و در نهایت 0.42 درصد کاهش را به ثبت رساند.

این هفته شاخص کل هم وزن با افت 1.39 درصدی به کار خود پایان داد. شاخص کل فرابورس در این هفته بدون تغییر گذشت و در سطح 18 هزار و 862 واحد باقی ماند. ارزش معاملات خرد روز شنبه 2202 میلیارد تومان، یکشنبه 2679 میلیارد تومان و دوشنبه 1710 میلیارد تومان بود. همچنین این ارزش در روز سه شنبه به 1.902 میلیارد تومان و روز چهارشنبه به 2.86 میلیارد تومان رسید. در هفته جاری در مجموع 10.579 میلیارد تومان معاملات خرد در بازار سرمایه انجام شد.

و در این هفته نیز همانند چند هفته گذشته خروج ارز واقعی از بازار در تمامی روزهای معاملاتی ثبت شد. بیشترین خروج پول در روز یکشنبه با 540 میلیارد تومان و کمترین آن در روز چهارشنبه با 90 میلیارد تومان بوده است.

در هفته پیش رو به دلیل تعطیلات بورس، تنها سه روز کاری باقی خواهد ماند. کارشناسان پیش بینی می کنند در این سه روز معاملات روند صعودی داشته باشد و کارشناسان حقوقی خریداران خوبی باشند.

اکثر تحلیلگران بر این باورند که خودروها در این هفته روند خوبی خواهند داشت و دلیل آن نیز عرضه خودروهای جدید در بورس است. از سوی دیگر چند هفته ای است که کارشناسان گروه پالایشگاهی را به عنوان پیشرو بورس معرفی می کنند و می گویند این گروه در بلندمدت سود خوبی نصیب سهامداران می کند.

بیشتر بخوانید  جدیدترین قیمت دلار و یورو 20 مهر 1402
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *