مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا پنجشنبه 31 تیر 1400 تعطیل است ؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آیا پنجشنبه 31 تیر تعطیل است ؟


چهارشنبه 30 تیر 1400 به مناسبت عید قربان تعطیل میباشد . با اینحال سوالی که بسیاری از همراهان مجله دلگرم از ما دارند این است که آیا پنجشنبه 31 تیر تعطیل میباشد ؟ آیا بین التعطیلی عید قربان مصادف با 31 تیر تعطیل است ؟ تا انتها با ما باشید تا تعطیلات 31 تیر ماه و صحت این تعطیلی را برای شما عزیزان شرح دهیم .


تعطیلی پنجشنبه 31 تیر 1400


ادارات دولتی و بازار تهران از سه شنبه ۲۹ تیر تا یکشنبه ۳ مردادماه تعطیل است و بنا به اظهار یک مقام مسئول در شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی، تعطیلی بانک ها نیز طی این ایام دردست بررسی و محتمل است.


ستاد مقابله با کرونا در حالی ادارات دولتی تهران را از سه شنبه تعطیل اعلام کرده که معمولا و طبق تجربه بانک ها نیز در این شرایط تعطیل می شوند و فقط برخی شعب در ساعت های محدود به صورت کشیک به فعالیت ادامه می دهند.


بر اساس آخرین اخباری که در شبکه های اجتماعی منعکس شده بانک ها قرار است با کاهش شعب تا ۵۰ درصد به فعالیت خود ادامه دهند اما این اخبار هنوز رسما تایید نشده است. قرار است موضوع تعطیلی بانک ها در جلسه ای که ساعت ۱۴ امروز در شورای پول و اعتبار برگزار می شود مورد بررسی قرار گیرد و در صورت تصویب بلافاصله اطلاع رسانی در این باره انجام می شود.


نتیجه :


بازار تهران از سه شنبه ۲۹ تیر تا یکشنبه ۳ مردادماه تعطیل میباشد و ارگانهای اعلام نشده دایر میباشند و در صورت اعلام تعطیلی 31 تیر 1400 این صفحه بروز خواهد شد .

بیشتر بخوانید  وفات حضرت معصومه (س) در سال 99 چه روزی است ؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *