آیا پاداش بازنشستگی پرداخت می شود؟


پاداش بازنشستگی

MeetNews گزارش های اخیر نشان می دهد که طبق دستور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در سال 1399 ، توسط محمد بیکر نوباخت در نامه ای به تاریخ 5 مارس 1400 به سازمان برنامه و بودجه ملی صادر شده است.

متن نامه به شرح زیر است:

“آقای اکرمی

خزانه دار افتخاری کل کشور

سلام و درود.

طبق قانون بودجه ملی سال 1400 ، توزیع اعتبارات هزینه های عمومی به دستگاه های اجرایی مربوطه ، همانطور که در جدول پیوست شرح داده شده است ، فقط برای پرداخت باقی مانده مطالبات پاداش بازنشستگی تا پایان سال 1399 افزایش می یابد. مطابق قسمت (3) بند “الف” پاورقی (12) قانون بودجه سال 1399 و سایر قوانین و مقررات مربوطه اقدام نمایند.

همچنین ، مقامات اجرایی موظفند تا پایان سال 1399 ، از جمله کد ملی ، تاریخ بازنشستگی ، شماره حساب بانکی ، محل خدمت و مبلغ ، به ذینفع نهایی جزئیات کامل پاداش پایان خدمت را پرداخت کنند. قابل پرداخت ، مطابق بند (3) بند (الف) ، تبصره (12) قانون بودجه سال 1399 ، حداکثر مبلغ سه میلیارد و هفتصد و هشتاد میلیون (3،780،000،000) ریال با امضای حسابدار مربوطه / مدیر دارایی در وزارت اقتصاد و دارایی (خزانه داری عمومی)) و این سازمان اعلام می کند. بدیهی است که مسئولیت صحت این اطلاعات و تعیین میزان پاداش فسخ که به شخص یا مجری مربوط پرداخت می شود ، خواهد بود.

خزانه داری ، براساس اطلاعات ارائه شده ، مطابق با م componentsلفه های (4) و (6) بند “g” توسط مسئول حسابداری یا مدیر مالی دستگاه اجرایی و متناسب با دریافت منابع تأیید می شود “از تبصره (19) قانون بودجه سال جاری و رویه های مربوط به آن ، فقط” پرداخت جایزه پایان خدمت برای سال 1399 به طور مستقیم به حساب ذینفع نهایی “.

بیشتر بخوانید  ایسنا - عکس منتخب هفته

دیدگاهتان را بنویسید