مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا ویروس کرونا در آزمایشگاه های اوکراین توسط آمریکا ساخته شد؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

علی آبشناس – خبرنگار شمانیوزاولین روزهای ورود ویروس کرونا به دنیا را به خاطر دارید؟ در روزهایی که ساکنان ووهان متهم به رفتن به چین و خوردن خفاش می شدند، همزمان ورود جهش های این ویروس به کشورهای آفریقایی یا حتی ایران به شهر کومو نسبت داده می شد. ابعاد جدید ویروس توسط ایالات متحده و متحدان اروپایی آن برای ریشه کن کردن نژادهای خاص ایجاد شده است آزمایشگاه های بیولوژیکی اوکراین توسط روسیه کشف و منتشر شد.

مردم در سراسر جهان در سال های اخیر عزیزان زیادی را به دلیل بیماری عروق کرونر قلب و سویه های جهش یافته جدید آن از دست داده اند. ویروس هایی که چندین سال است در سراسر جهان تحت تأثیر ایدز، آنفولانزا، ابولا، سارس و ویروس کرونا قرار گرفته اند، تنها با واکسیناسیون موقت یا تعداد محدودی قرص و آمپول تحت سلطه برخی کشورها مانند ایالات متحده و اتحادیه اروپا قابل درمان هستند. .

ایالات متحده عامل این ویروس در جهان است

در روزهای اولیه بیماری عروق کرونر قلب، که گفته می‌شد پس از خفاش چینی‌ها توسط ساکنان ووهان در چین شیوع پیدا کرد، چینی‌ها آن را توطئه غرب برای تضعیف پیشرفت فناوری و اقتصادی کشور اعلام کردند. . اما هیچ عقل سلیمی باور نمی کرد که این بیماری توسط انسان ایجاد شده است زیرا اکثر کشورها حتی اروپا و ایالات متحده به این ویروس آلوده شده بودند.

وزارت دفاع روسیه اخیرا اسنادی را منتشر کرده است که نشان می دهد عملیات مخفیانه آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکایی در اوکراین افشا شده است. آنها می گویند که آزمایشگاه ها توسط ویروس هایی مانند آنفولانزا ایجاد شده اند و هدف بعدی ساخت سلاح های زیست محیطی برای کشتن نژادهای خاصی از مردم است. نژادهایی که نسل جدید آنها نیز ممکن است به دلیل پیوند خونی اجدادی در اروپا و آمریکا واقع شوند.

بیشتر بخوانید  الکاظمی وارد واشنگتن می شود. تنظیم مجدد روابط امنیتی ایالات متحده و عراق

ایگور کوناشنکوف، وزیر دفاع ارشد روسیه گفت: «این اسناد نشان می دهد که آزمایشگاه های بیولوژیکی با بودجه ایالات متحده در اوکراین برای ویروس تاج خفاش آزمایش شده اند.

آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا

جهان باید بداند که آمریکا در اوکراین چه می کرد

شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد مسائل ایمنی زیستی در اوکراین جلسه ای برگزار کرد که در آن نماینده روسیه رسما از ایالات متحده درخواست کرد: «تلاش های شما برای یافتن سلاح های بیولوژیکی و شیمیایی که باعث کشته شدن افراد زیادی در سراسر جهان شده است، ناموفق بوده است. ما آزمایشگاه تسلیحات بیولوژیکی شما را در اوکراین پیدا کردیم.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد، واسیلی نبنزیا، شواهد مربوطه را ارائه کرد و از ایالات متحده خواست تا برنامه آزمایشگاه بیولوژیکی خود در اوکراین را در برابر جامعه بین المللی به رسمیت بشناسد.

او گفت: «جهان باید بداند که شما در آنجا چه کردید.

26 آزمایشگاه بیولوژیکی آمریکایی در اوکراین

در میان تنش بین اوکراین و روسیه، آزمایشگاه‌های تسلیحات بیولوژیکی با بودجه ایالات متحده در اوکراین توجه بسیاری از کشورها و دانشمندان را به خود جلب کرده است. پس از روسیه، چین ارتش آمریکا را به راه اندازی آزمایشگاه های زیستی خطرناک در اوکراین متهم کرد.

“Rfi and opindia” در این گزارش آمده است; آیا ایالات متحده یک سری آزمایشگاه بیولوژیکی مخفی در اوکراین با هدف توسعه سلاح های بیولوژیکی مجهز به انواع تهاجمی سیاه زخم یا طاعون، همانطور که تبلیغات روسی نشان می دهد، ایجاد کرده است؟

آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا

ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در یک کنفرانس مطبوعاتی در توییتر شرکت کرد و از ایالات متحده خواست تا در اسرع وقت “جزئیات مرتبط” را در مورد آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکایی در اوکراین منتشر کند.

ایالات متحده 336 آزمایشگاه در 30 کشور دارد که 26 آزمایشگاه تنها در اوکراین است. یک مقام وزارت خارجه چین گفت؛ این کشور باید گزارش کاملی از فعالیت‌های نظامی بیولوژیکی خود در داخل و خارج از کشور ارائه کند و تحت آزمایش‌های چند جانبه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  حرکت منشوری رامبد جوان و همسرش در فضای مجازی

مقادیر زیادی ویروس خطرناک را از ایالات متحده نجات دهید

روسیه در جریان عملیات نظامی خود دریافته است که ایالات متحده از این امکانات برای اجرای طرح های نظامی استفاده می کند.

ذکر این نکته ضروری است که پس از این اکتشافات، ویکتوریا نولند معاون وزیر امور خارجه آمریکا اعتراف کرد که آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکایی در خاک اوکراین در حال کار بر روی توسعه سلاح های بیولوژیکی هستند.

گزارش شده است که مقادیر زیادی ویروس خطرناک در این مرکز ذخیره شده است.

تاج محل پرورش یک ویروس جدید بود

به نظر می رسد که ویروس Quaid-19 یا ویروس کرونا در یک آزمایشگاه بیولوژیکی اوکراینی ایجاد شده و به عنوان اولین کشور به چین گسترش یافته است. ویروس کرونا آزمایشی بر روی نژادها و مقاومت آن ها در برابر بیماری های منتقله از طریق بیولوژیک بود و قرار بود با ساخت یک ویروس کاملا جدید و هوشمند در آزمایشگاه بیولوژیکی اوکراین، بسیاری از جمعیت ها یا نژادهای خاص را از بین ببرد و تنها تعداد کمی از آنها زنده بماند.

ویکتوریا نولند معاون وزیر امور خارجه آمریکا در جلسه استماع کنگره گفت: اوکراین آزمایشگاه هایی برای تحقیقات بیولوژیکی دارد و ما نگران هستیم که نیروهای روسی کنترل این آزمایشگاه ها را به دست بگیرند.

در واقع، نولاند یک شخصیت کلیدی در داستان آزمایشگاه بیولوژیکی اوکراین است. او اصالتاً اوکراینی دارد و در حال حاضر معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور اروپای شرقی است. نولاند دستیار وزیر امور خارجه در امور اروپا و اوراسیا بود. او طراح اصلی «انقلاب نارنجی» و یکی از عوامل اجرای آن بود. نولند به عنوان یک مقام ارشد دولت آمریکا، علناً اوکراینی ها را تشویق کرد تا دولت ویکتور یانوکوویچ را سرنگون کنند.

گفته می شود این آزمایشگاه ها توسط آنتونی فائوچی، بیل گیتس و جورج سورس، جهانی گرایان بزرگ تامین مالی شده اند و خانواده جو بایدن تحت پوشش مشاوره نفتی کار می کردند. ابعاد داستان بسیار بزرگتر از تصور است.

بیشتر بخوانید  جدیترین قیمت آپارتمان در تهران؛ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ + جدول

در حال حاضر با تهاجم روسیه، این آزمایشگاه به دست نیروهای پوتین افتاده است و همین عامل واکنش تند و وحشت جهانی گرایان است.

کشف ابعاد جدید در جنگ در اوکراین

برخی منابع همچنین مدعی شدند روسیه پیامی به آمریکا ارسال کرده است که در صورت ادامه این روند، سازمان اطلاعات این کشور اسنادی را ارائه خواهد کرد. حملات 11 سپتامبر قتل رفیق حریری، کرونا، داعش، بمباران بندر بیروت و چندین مورد مهم دیگر را افشا خواهد کرد.

ورود شورای امنیت به ماجرای آزمایشگاه میکروبی آمریکایی در اوکراین

شورای امنیت درخواست کرد که علاوه بر بازرسی‌های جاری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اوکراین، نظارت کند که آیا ایران به «گام‌های مورد نیاز برجام» پایبند است یا خیر. در جریان نشست ماهانه شورای امنیت سازمان ملل متحد که موضوع به اصطلاح سلاح های شیمیایی مورد استفاده در سوریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، واشنگتن و لندن از فرصت استفاده کردند و موضوع اوکراین را مطرح کردند. ایالات متحده و بریتانیا از چهارشنبه گذشته مدعی شده اند که روسیه از سلاح های شیمیایی در اوکراین استفاده می کند.

الکساندر شولگین، نماینده دائم روسیه در سازمان منع تسلیحات شیمیایی اخیراً اعلام کرد که مسکو به زودی اسنادی را در خصوص اقدامات تحریک آمیز در رابطه با استفاده از سلاح های شیمیایی در اوکراین به این سازمان ارسال خواهد کرد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *