آیا وقت آن رسیده که نسل قبلی اینترنت پرسرعت ثابت را با تجربه قبلی جایگزین کنید؟



تا همین چند سال پیش ، جستجو ، خواندن وبلاگ ها و مقالات ، ردیابی اخبار ، پرداخت های آنلاین و بانکداری و انجام تحقیقات شاید بیشترین استفاده از اینترنت پرسرعت برای کاربران خانگی بود. اما اکنون کافی است نگاهی به هزینه های روزانه خود و افراد اطراف خود بیندازید. تماشای فیلم ها و سریال های آنلاین آنلاین ، مرور صدها فیلم ، فایل های صوتی و تصویری در شبکه های اجتماعی ، بازی های آنلاین ، گپ ویدیویی با دوستان و اقوام و مکالمات صوتی در اینترنت ، صدها فایل بزرگ و به روزرسانی آنلاین برای ده ها مورد از آنها بارگیری و ارسال کنید نرم افزارها و برنامه ها. بی شمارترین فعالیتهای آنلاین زندگی روزمره ما را تشکیل می دهند.

امروزه کاربران اینترنت بیش از هر زمان دیگری نیاز به سرعت بالاتر اینترنت را احساس می کنند. یکی از روشهای متداول برای سرعت بخشیدن به خدمات خانگی ، ارتقا these این سرویس ها به VDSL است.

به روزرسانی سرویس ها از نسل قبلی + ADSL2 به VDSL نیز بسیار سریع و مقرون به صرفه بوده و تحولی بزرگ در تجربه کاربر خدمات اینترنت پرسرعت ثابت را برای شما ایجاد می کند.

علاوه بر شرایط فوق ، یک مودم ویژه نیز کافی است اینترنت VDSL به سادگی سرویس فعلی خود را به 80 مگابیت در ثانیه ارتقا دهید. با این وجود ، بدون مودم اختصاصی ، می توانید از همان مودم + ADSL2 برای تجربه سرعت تا 20 مگابیت بر ثانیه استفاده کنید.

ویژگی های اینترنت VDSL

· ده برابر سریعتر از روش های قدیمی DSL

بیشتر بخوانید  ماجرای علی کریمی در واکنش به افشای ادعاهای مهدی تاج / عکس

اینترنت پرسرعت یا VDSL می تواند حداکثر 80 مگابیت در ثانیه (80 مگابیت در ثانیه) برای ارائه سرعت بارگیری. این سرعت 10 برابر سرعت نرمال سرویس های DSL است.

· سرعت بارگذاری بالا

در اینترنت پرسرعت ADSL سرعت ارسال (بارگذاری) اطلاعات تقریباً یک هشتم سرعت دریافت (بارگیری) آن بود ، اما با اینترنت پرسرعت VDSL سرعت شاتل از 1.5 به 2 مگابیت بر ثانیه به 20 افزایش یافت 40 مگابیت بر ثانیه و شما 10 برابر ارسال محتوا را تجربه خواهید کرد.

· یک تجربه لذت بخش تر در تمام فعالیت های آنلاین

VDSL می تواند تجربه لذت بخشی بیشتری را در همه فعالیت های آنلاین ، به ویژه تماشای فیلم آنلاین ، بازی های آنلاین ، چت ویدیویی و بارگیری و بارگذاری پرونده های بزرگ ، به کاربران ارائه دهد.

· دسترسی با سرعت بالاتر با قیمت مقرون به صرفه

با استفاده از این روش ، کاربر به سرعت های بسیار سریعتر از روشهای مقرون به صرفه قبلی دسترسی خواهد داشت.

شاتل اینترنت پرسرعت VDSL چگونه تهیه می شود؟

سه روش برای ارائه اینترنت شاتل VDSL وجود دارد:

۱ نزدیکی به کابینت های شاتل و ارائه خدمات FTTC

یکی از راه های تهیه اینترنت پرسرعت VDSL قرار دادن کابینت با تجهیزات در مناطق مختلف شهر است. در این حالت امکان تهیه اینترنت پرسرعت VDSL برای کاربرانی که در نزدیکی این کابینت ها هستند وجود دارد.

۲. مجاورت با یک مرکز مخابراتی مجهز VDSL

در صورتي كه محل دريافت خدمات نزديك به مركز مخابراتي مجهز به تجهيزات VDSL باشد ، دريافت اين خدمات امكان پذير است.

بیشتر بخوانید  توافق اوپک پلاس برای افزایش عرضه نفت

۳. برج ها و مجتمع های مسکونی

در برخی از برج ها و مجتمع های مسکونی و اداری ، با نصب کابینت و تجهیزات سرویس VDSL در بخشی از فضای پیچیده ، خدمات VDSL قابل ارائه است.

انتقالی که همزمان کیفیت ، سرعت و قیمت مناسب را برای شما فراهم می کند.

شاتلبرای جلب رضایت مشتری و مطابقت با آخرین فناوری روز دنیا ، سرویس VDSL با نام انقلاب سرعت اینترنت ، تجهیزات و فناوری پیشرفته ای را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. این سرویس با راه حل های ساده به شما امکان دسترسی به سرعت های بسیار بالاتر (10 برابر بیشتر از خدمات قبلی ADSL نسل قبل) را می دهد. میزان داده در این پلتفرم بسیار چشمگیر است (80 مگابیت بر ثانیه) و همین ویژگی باعث شده است که این راه حل بهترین گزینه برای پاسخگویی به نیازهای ارتباطی کاربران در دهه های آینده باشد.

علاوه بر این ، تهیه VDSL به روش FTTC در مناطق مختلف تهران ، كوم و دسفول آغاز شده و به زودی سایر مناطق كشور نیز به این لیست اضافه می شوند.

برای کسب اطلاعات در مورد نحوه دستیابی به این سرویس یا تکمیل فرم ثبت نام ، می توانید به وب سایت شاتل در مراجعه کنید www.shatel.ir نگاه کن

۲۱۲۱

دیدگاهتان را بنویسید