آیا وضعیت قلب انسان ارتباط مستقیم با لاله گوش دارد ؟



آیا وضعیت قلب انسان ارتباط مستقیم با لاله گوش دارد ؟


حتی با پیشرفت علم و گسترش دانش پزشکی هنوز تمام واقعیت‌های بدن انسان کشف نشده است؛ واقعیت‌ هایی که گاه دانستن آنها عجیب و غیر قابل باور است. با ما در مجله دلگرم همراه شوید تا با واقعیت شگفت انگیز دیگری در بدن آشنا شویم .


طبق تحقیقات وضعیت قلب انسان ارتباط مستقیم با لاله گوش دارد. تحقیقی در سال ۱۹۹۲ نشان داد بیماران با چین مورب در لاله گوش در معرض ابتلا به گرفتگی عروق و سکته اند.


با وجود آنکه دانشمندان هنوز در حال مطالعه این ارتباط هستند اما اولین مطالعه در این زمینه در سال ۱۹۹۲ نشان داد که بیماران با چین مورب در لاله گوش در معرض ابتلا به بیماری گرفتگی عروق می باشند.


در حقیقت این مطالعه با درستی ۹۴ درصد نشان می داد که دقیقا کدام بیماران بیمارستان تحت مطالعه گرفتار چنین بیماری هستند. این ارتباط عجیب بین لاله گوش و قلب به پزشکان کمک می نماید تا بیماران در معرض خطر را شناسایی نمایند.


تحقیقات جدید همچنین ارتباط بین لاله گوش با سکته قلبی منجر به مرگ را در میان مردان تائید می نماید. دانشمندان با انجام آزمایشات و بررسی هایی دریافتند لاله گوش معیار دقیقی برای تخمین سن قلب می باشد و روند طول عمر و سلامتی را به خوبی نشان می دهد.


بیشتر بخوانید:


بتائین چیست و در کدام مواد خوراکی یافت می شود؟


سوند چیست و کاربرد آن کدام است ؟

بیشتر بخوانید  لیست دفاتر ازدواج و طلاق آبادان + آدرس و تلفن


فواید عطسه برای مبتلایان به سینوزیت


درمان خانگی و معجزه آسا انواع سرطان در ۴۲ روز


۸ فایده تازه کشف شده کدو حلوایی


دیدگاهتان را بنویسید