آیا معلمان بازنشسته رتبه معلم را شامل می شوند؟


آیا معلمان بازنشسته رتبه معلم را شامل می شوند؟

رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش مجلس گفت: این لایحه در کمیته آموزش و پرورش و کمیته فرهنگ مورد بررسی قرار گرفته و آماده است. در صحن علنی ارائه شود. “

وی با بیان اینکه پس از سالها انتظار ، لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس توسط فرهنگیان دولت ارائه شد ، افزود: این لایحه در دو شورا در مجلس بررسی می شود ، اگرچه شور اول قبلاً توسط نمایندگان مجلس در نظر گرفته شده است.

نماینده فراکسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه دولت قبلاً اعلام کرده بود که رتبه بندی معلمان را اعمال کرده است ، ادامه داد: مجلس این موضوع را نپذیرفت و همچنین دولت را از افزایش حقوق معلمان مطلع کرد. این یک قانون خدمات کشوری است که برای همه کارکنان دولت اتفاق افتاده است.

نماینده علی آباد کتول در مجلس گفت: قانون رتبه بندی معلمان نیز در سند تغییرات اساسی ذکر شده و سازوکارهای آن نیز در آن تعبیه شده است و مجلس نیز لایحه ارائه شده توسط دولت بر اساس این سند را بررسی کرد. نوروزی گفت: تمام تلاش مجلس این است که معلمان بازنشسته را در این رتبه بندی قرار دهند تا با توجه به تورمی که در چند سال اخیر ایجاد شده است بتوانند درآمد مناسبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید  صعود قیمت طلا ادامه خواهد داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید