مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا معافیت سربازی متاهلین دارای دو فرزند لغو شده است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور جلب رضایت هیات امناء در لایحه قانون بودجه 1401، بند مربوط به ارائه کارت آزادی رایگان به زندانیان متاهل دارای دو فرزند را حذف کردند.

در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) و در جریان رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان به لایحه قانون بودجه 1401، بند 1 الحاقی تبصره 10 حذف شد که عبارت بود از: 19 و اصلاحیه های بعدی پس از عبارت «مجازات مالی». عبارت «و معادل آن جریمه مالی ناشی از قانون و وجوهی که پس از واریز به خزانه‌داری کل کشور از ردیف‌های مربوطه در قالب درآمدها و هزینه‌های مبارزه با تخلفات اداری و توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات کشور حاصل می‌شود» اضافه کرد. سازمان بازرسی کل کشور به این سازمان ارائه می شود.

بند 2 الحاقی تبصره 10 نیز حذف شد. در این بند آمده است: «بند الحاقی ۲- معادل دو درصد (۲%) وجوه قطعی برگشتی به حساب خزانه یا حساب قوه مجریه ناشی از اقدامات نظارتی و بازرسی مؤثر سازمان بازرسی کل کشور توسط رتبه‌های … – 550000 آی. «- 550000 جدول شماره (9) این قانون در قالب وام هزینه و تأمین وجوه سرمایه ای به این سازمان تعلق می گیرد».

بند 3 الحاقی تبصره 10 حذف شد. در این بند آمده است که «با رعایت اصل یکصد و دهم (110) قانون اساسی و به منظور توجه به حرمت استحکام خانواده و تشویق به زایمان، متاهل و غایب دارای دو یا چند فرزند بالای سی سال آزاد است. از خدمات عمومی

بند 6 الحاقی حذف می شود.

بیشتر بخوانید  آمار وضعیت استانی کرونا در کشور تا جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰؛ ۳۳ شهر در وضعیت قرمز / عکس + رنگبندی -

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *