مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا مسیر زمینی کربلا باز می شود؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مدیرکل دفتر روابط عمومی سازمان حج و زیارت به تشریح نتایج مذاکرات اعزام هیئت ایرانی سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات برای بازگشایی مسیر زمینی کربلا پرداخت. .

با وجود ارسال اخبار مختلف از مذاکرات چند روز اخیر مسئولان حج و زیارت کشورمان با مسئولان عراقی در خصوص ارائه خدمات بیشتر به زائران هوایی عتبات، بازگشایی مسیر زمینی عتبات عالیات همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

وحید اسکندری، مدیرکل دفتر روابط عمومی سازمان حج و زیارت در پاسخ به سوال مردمی مبنی بر بازگشایی مسیر زمینی کربلا گفت: مسیر زمینی کربلا مهیا نیست.

وی با بیان اینکه چرا با وجود اخبار فراوان از سفر هیئت حج به عراق و دیدار با بسیاری از مقامات عراقی، خبری از بازگشایی راه کربلا نیست، تصریح کرد: بازگشایی راه کربلا مشخص نیست و احتمال بازگشت تیم مذاکره کننده وجود دارد. کشور در 24 ساعت

با وجود اعلام مکرر مقامات عراقی مبنی بر بازگشایی پل روگذر کربلا در مقاطع مختلف و پیگیری مقامات ایرانی، دولت عراق هیچ اقدامی برای بازگشایی پل روگذر عتبات عالیات انجام نداده است.

بر این اساس شنیده ها حاکی از آن است که تیم مذاکره کننده ایرانی سازمان حج و زیارت تا 24 ساعت آینده بدون توافق بر سر بازگشایی مسیر زمینی کربلا، دست خالی بازخواهد گشت.

سید صادق حسینی رئیس جدید سازمان حج و زیارت و حجت الاسلام صحبت الله رحمانی معاون حج و زیارت هم اکنون به عنوان اعضای اصلی تیم مذاکره کننده در عراق حضور دارند.

بیشتر بخوانید  مرگ دلخراش 46 شهروند چینی پس از زلزله 6.8 ریشتری + فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *