آیا مستمری مرداد بهزیستی واریز شده | ایا حقوق مستمری بگیران بهزیستی واریز شده ۱۴۰۳


بهزیستی

طبق اعلام سازمان کمیته امداد مستمری این عزیزان واریز گردیده اما با توجه به صحبت های مددجویان و شکایت این افراد گویا همچنان عده ای از مددجویان مستمری مرداد ماه مستمری بهزیستی آنلاین خود را دریافت نکرده اند و اطلاعیه رسمی در این مورد صادر نشده است .

امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ می‌باشد و هنوز مستمری مددجوهای سازمان بهزیستی واریز نشده است!

❗️درصورتی که طبق اعلام دولت و تمامی رسانه‌ها واریز مستمری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بدزیستی به ۲۰ هرماه، یارانه نقدی دهک ۱ تا ۳ به ۲۵ هر ماه و یارانه دهکهای بالاتر به ۳۰ هر ماه موکول شد.

🔹طبق اعلام دولت و رسانه‌ها کمیته امداد بخوبی به وظیفه خود عمل کرده و ۲۰ هرماه مستمری مددجویانش را واریز کرده اما سازمان بدزیستی با سو مدیریت تمام هرماه بخاطر واریز وارونه و تاریخ و ساعت نامشخصی مستمری مددجویانش را دلبخواهی و عشقی واریز کرده و خواهد کرد و این امر مشکلات فراوانی را در معیشت این افراد و در بین خانواده‌ها ایجاد کرده است و باعث خشم آنان شده است.

🔹عزیزان مددجو خوب توجه کنید واریزی‌ها گه دست بنده نه مددکار و نه دست استان‌ها می‌باشد، واریزی‌ها از کشور انجام می‌شود و اگر اعتراضی دارید مستقیم با سازمان بدزیستی تماس بگیرید.

مستمری مرداد ماه 1403 مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به حساب کارت 💳 صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این عزیزان واریز گردید

📆1403/05/21-00:‌‌16

🔹1نفره: 1/000/000 تومان
🔹2نفره: 1/420/000 تومان
🔹3نفره: 2/000/000 تومان
🔹4نفره: 2/550/000 تومان
🔹5نفره: 3/150/000 تومان

بیشتر بخوانید  توزیع ۲۴۳ تن مرغ گرم در بازار آذربایجان غربی

دیدگاهتان را بنویسید