مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا مستمری بهزیستی افزایش می یابد اردیبشهت ۱۴۰۱

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آیا مستمری اجتماعی 1401 افزایش می یابد | مستمری کمیته امداد افزایش می یابد و اینکه آیا مستمری کمیته امداد میزان افزایش حقوق را افزایش می دهد ادامه مطلب.

افزایش 20 درصدی مستمری مادام العمر مددجویان سازمان بهزیستی از پایان فروردین ماه با همکاری سازمان هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود. در لایحه لایحه بودجه سال 1401 مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان اجتماعی کشور 20 درصد و حقوق مستمری بگیران و مستمری بگیران به طور میانگین 10 درصد افزایش یافت. درصد

سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کل کشور با اعلام این خبر گفت: چندین نوع مستمری در سازمان بهزیستی داریم؛ برخی از این مستمری ها نیاز به تصویب هیئت وزیران دارد و میزان آن را هیئت وزیران تعیین می کند، اما مستمری مادام العمر مستمری است که هم سازمان حمایت اجتماعی و هم کمیته امداد به میزان معین بر اساس خانوار به مددجویان خود می پردازند. اندازه. . این مستمری اعتبار مشخصی دارد و هر دو دستگاه باید مبلغ ثابتی را پرداخت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اجتماعی با اشاره به افزایش حداقل 20 درصدی مستمری مشمولان حمایت اجتماعی در سال جاری، افزود: دو نفر 500 هزار تومان، سه نفر 700 هزار تومان، چهار نفر. 900 هزار تومان و پنج نفر بالای یک میلیون و 100 هزار تومان امسال با 20 درصد افزایش مراجعین یک نفر 420 هزار تومان، دو نفر 500 هزار تومان، سه نفر 700 هزار تومان، چهار نفر و پنج نفر یک نفر. میلیون و 100 هزار تومان و بالای یک میلیون و 320 هزار تومان دریافت می کند.

بیشتر بخوانید  خبر خوش برای بازنشستگان هلال احمر

حسینی با بیان اینکه امسال شایستگی گروه پشت نوبت را در نظر گرفته ایم، گفت: بیش از دو میلیون و هشتصد هزار خانواده مددجو در حوزه مراقبت اجتماعی داریم که نزدیک به هفت میلیون نفر است که از این تعداد یک میلیون و یکصد هزار خانوار در حال حاضر دو میلیون و صد هزار نفر مستمری می گیرند و مابقی البته عقب افتاده هستند و انشاالله در سال جدید تعدادی از این افراد را با اولویت به جمعیت هدف سازمان اضافه خواهیم کرد. برای معلولان شدید دهک های پایین اگر خدا بخواهد.

معاون توسعه و توسعه منابع بهزیستی کشور در ادامه با بیان اینکه مستمری مادام العمر از محل وام فقر مطلق سازمان بهزیستی پرداخت می شود، گفت: حذف یارانه های مالی و برنامه ریزی برای معیشت خانوارهای پردرآمد ضروری است. به منظور استفاده از منابع به دست آمده برای حمایت از اقشار آسیب پذیر با اولویت پوشش و عودت نهادهای حمایتی و همچنین اعمال مواد مختلف قانون مادام العمر به مددجویان. بین گروه هدف سازمان دریافت کننده این مستمری تفاوتی وجود ندارد، اما بسته به نوع گروهی که مددجو در آن قرار می گیرد مستمری های دیگری مانند حق مراقبت، حق مراقبت در منزل، مستمری زندگی، مستمری دریافت می شود. برای زندگی در اتاق نشیمن من… که هر کدام شامل مشتریان خاصی از آن گروه است.

حسینی با تاکید بر اینکه افزایش 20 درصدی فقط شامل مستمری های مادام العمر می شود، افزود: همانطور که گفته شد مستمری های مختلفی در سازمان وجود دارد که این افزایش فقط برای مستمری های مادام العمر اعمال می شود و سایر مستمری ها را شامل نمی شود، زیرا برای افزایش سایر مستمری ها است. تایید لازم است این هیئت وزیران است و دولت هنوز در مورد سایر مستمری ها از جمله حق مراقبت به سازمان حمایت اجتماعی اطلاعی نداده است.»

بیشتر بخوانید  عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی در سراسر ایران / نرم‌افزار جدیدی برای سوختگیری نصب شده است -

با ما بمان.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *