آیا مدارس گیلان فردا تعطیل است؟ آیا فردا مدارس رشت تعطیل است؟ سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰


آیا مدارس گیلان فردا تعطیل است؟ آیا مدارس رشت فردا تعطیل است؟ سه شنبه 6 آذر 1400. | مدارس گیلان و رشت فردا سه شنبه تعطیل است

به دلیل بارش برف و برودت هوا، روز دوشنبه 26 دی ماه 1400 کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق رودبار، سنگر، ​​کوچصفهان، رحمت آباد و بلوکات، دیلمان، عمارلو و خورگام و سایر مقاطع ابتدایی و متوسطه دوم تعطیل شد.

سعید فالیحی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خیرنگار ایران درباره تعطیلی مدارس استان اظهار داشت: به دلیل بارش برف و برودت هوا تمامی مدارس رودبار، سنگر، ​​کوچصفهان، رحمت آباد و بلوکات، دیلمان، عمارل و خورگام تعطیل است.

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی گیلان افزود: به دلیل بارش برف و یخبندان در لاهیجان مدارس ابتدایی روستایی در مقاطع ابتدایی کوهستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه دوم شفت با دو ساعت تاخیر تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه شهری و روستایی رشت تعطیل است ادامه داد: رحیم آباد، ابتدایی منطقه اشکور، مصلا، عشایری و روستایی، فومن مقاطع ابتدایی و راهنمایی در لشت نشا تعطیل است. مدارس ابتدایی تغییر می کند. در املش مدارس مناطق کوهستانی در تمامی مقاطع تعطیل است.

فالحی گفت: علیرغم بارش برف و تعطیلی مدارس در مناطق مذکور، آموزش ها تعطیل نیست و از طریق فضای مجازی رصد می شود. امتحانات نهایی در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: مدرسه تاریخی پس از برگزاری آزمون آزمون های داخلی را اعلام می کند.

بیشتر بخوانید  سخنگوی کاخ سفید گفت اعتراضات کوبا خودجوش است

وی تاکید کرد: حضور مدیران و مدیریت مدارس برای برف روبی و سایر اقدامات لازم در مدارس ضروری است.

از تعطیلی مدارس فردا یعنی سه شنبه 26 آذرماه ساعت 14 در استان گیلان اطلاعی در دست نیست و در صورت انتشار اخبار جدید به اطلاع شما خواهیم رساند.

دیدگاهتان را بنویسید