مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا محدودیت ترافیکی در مسیر کرج – چالوس متوقف شده است؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، صبح امروز محدودیت ترافیکی در مسیر کرج – چالوس برقرار شد و این بار هم اکنون دو طرفه است.

همزمان با تعطیلات عید سعید فطر و افزایش تردد مردم، محور کرج – چالوس یک طرفه شده است. با این حال مدیرکل راهداری و ترافیک راهداری استان البرز از رفع محدودیت های ترافیکی در این جاده خبر داد.

به گزارش تسنیم، علی زندی فر در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان البرز اظهار داشت: محدودیت تردد در محور کرج – چالوس دقایقی پیش به پایان رسید.

وی افزود: در حال حاضر تردد در مسیر کرج – چالوس دو طرفه است.

مدیر کل راهداری و ترافیک جاده ای استان البرز در خصوص وضعیت ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی استان گفت: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان البرز عادی و در حال انجام است.

پیش بینی آب و هوا تا پایان هفته

اما فردا چهارشنبه 13 اردیبهشت، دومین روز از تعطیلات عید سعید فطر است. ساکنان و مسافران کدام مناطق باید در این روز و تا پایان هفته منتظر بارش باران و گرد و خاک باشند؟

به گزارش فارس، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا بعدازظهر وزش باد شدید در کشور عراق موجب خیزش گرد و خاک و انتقال به استان های غرب و جنوب غرب کشور می شود و در روز پنجشنبه کاهش کیفیت هوا را در این کشور خواهیم داشت. این مناطق.”

صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور توضیح داد: بارش ها در شمال کشور و برخی مناطق غرب و شمال شرق کشور در روز 13 اردیبهشت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  مادر شهردار بجنورد پست می گیرد!

وی افزود: روز پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه در شمال غرب کشور، البرز مرکزی و مرکز کشور بارش خفیف باران و وزش باد خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز جمعه 15 اردیبهشت ماه در شمال غرب کشور، غرب سواحل خزر، ارتفاعات بوشهر، کرمان و یزد و همچنین در شمال غرب کشور بارندگی خواهیم داشت. خراسان شمالی، خراسان. استان های رضوی، البرز، قزوین و تهران.

ضیائیان گفت: شنبه 15 اردیبهشت ماه بارندگی ها در غرب سواحل خزر و شمال غرب ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *