مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا مازیار حسینی شهردار تهران می شود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آیا مازیار حسینی شهردار تهران می شود؟

روز جدید : طبق اخبار غیر رسمی ، مازیار حسینی ، معاون فنی و غیرنظامی شهردار تهران ، در بین گزینه های دیگر برای موقعیت تهران در دوره کلیباف شانس بیشتری دارد.

اعضای منتخب شورای شهر تهران از روز گذشته بررسی برنامه های نامزدهای تصدی پست شهرداری تهران را آغاز کردند. بر این اساس ، هر نامزد حدود 2 ساعت و 30 دقیقه فرصت دارد تا برنامه های خود را در حضور اعضای منتخب شورای شهرداری تهران توضیح دهد و توضیح دهد ، اما در صورت لزوم ، زمان بیشتری به نامزدها اختصاص می یابد.

در همین حال ، بر اساس اخبار غیر رسمی ، مازیار حسینی ، معاون فنی و عمرانی تهران در دوره کلیباف ، در بین گزینه های دیگر برای شهرداری تهران شانس بیشتری دارد.

مازیار حسینی متولد 1349 در تهران است. از طریق تحصیل می توانید دکترای مهندسی عمران ، تخصص “مهندسی سازه و زلزله” و از تجربه اجرایی: مدیرعامل و نایب رئیس هلدینگ ساختمانی شرکت سرمایه گذاری “قدیر” (1397 تا کنون) ، معاون حمل و نقل و ترافیک در شهرداری تهران (2016-2017). معاون فنی و غیرنظامی شهردار تهران (2009-2015) و معاون شهردار تهران در ستاد مدیریت بحران و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران (2009-2003) ذکر شده است.

محسن پیرهادی ، که قبلاً به عنوان یکی از نامزدهای اصلی شهرداری تهران نام برده می شد ، به دلیل عدم حمایت محمد بیکر کلیباف از رسیدن به آسمان جلوگیری شد.

وب سایت جهان نیوز ، مرتبط با علیرضا زاکانی ، ضمن انتقاد از قدرت فزاینده مازیار حسینی برای شهردار شدن در هنگام ارسال مجدد این گزینه شهرداری تهران برای این مرحوم ترک در اینستاگرام ، نوشت:

بیشتر بخوانید  دو پرداختی دولت تا پایان بهمن مردم را سورپرایز می کند

این ادای احترام ویژه به مدیر تکنوکرات دولت های هاشمی و روحانی است ، که در پرونده های ضبط شده خود مواضعی مانند توهین به افراد شرکت کننده در انتخابات پارلمانی یا اظهاراتی مانند “ایران حق رقابت در هیچ صنعتی به جز سبزیجات را ندارد” بیان کرد. و ارزش افزوده “،” چقدر انرژی هسته ای “ارزش این همه هزینه برای آن را دارد؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *