آیا ماجرای ازدواج سوم بهار رهنما واقعیت دارد؟


به گزارش جدید، بهاره رهنما این روزها ماجراهای زیادی دارد. بهاره رهنما یکی از بازیگرانی است که این روزها سرش شلوغ است و بیشتر وقت خود را صرف بازی نکردن می کند. بهاره رهنما با استوری ها و پست هایش جنجال به پا کرد. که بسیاری از سلبریتی ها و مردم عادی به رفتار او واکنش نشان می دهند.بهاره رهنما این روزها خبر طلاق از همسر فعلی اش را می شنود. راهنمای بهار با جزئیات بیشتر

کنایه سنگین بهار برای کی راهنماست؟

راهنمای بهار

شور و شوق بهاره راهنمای عشق جدید اوست

داستان عاشقانه از بهاره رهنامی

راهنمای بهار

بهاره رهنما از رنج هایش گفت

راهنمای بهار

این عکس پشت صحنه اولین فیلم بلند من است

آخرین عطر اردیبهشتا با همکاری من و شادمهر راستین عزیز بود که به خاطر رنج و درس ها اصلا از دستش ندیدم…

و حالا فیلم در آستانه اکران است…

اما بگذارید به شما بگویم:

“رنج نباید تو را غمگین کند”

اینجا جایی است که بیشتر مردم زندگی می کنند

اشتباه می کنند…

رنج باید شما را هوشیارتر کند.

از آنجایی که مردم هنگام زخمی شدن هوشیارتر می شوند، رنج نباید بدبختی را افزایش دهد.

درد خود را به تنهایی تحمل نکن، درد خود را درک کن.

این فرصت شما برای بیدار شدن است.

وقتی آگاه می شوید

بدبختی تو تموم میشه…

راهنمای افسردگی پس از طلاق بهار

راهنمای بهار

اظهارات جنجالی بهار رهنما علیه حاجی

طلاق بهارا رهنما علنی شد

راهنمای بهار

بهاره رهنما با انتشار این خبر (که بعد از چند ساعت آن را حذف کرد) نوشت:

فکر می کنم گاهی صحبت نکردن در مورد چیزی دلیلی برای پنهان کردن نیست

و گاهی به قول عوام کوزه بودن لزوما دلیل خوشبختی نیست!

من یک زن مستقل هستم با نقاط قوت و ضعف خودم و درس هایی که آموخته ام

و دردها و رنج هایی که به من یاد داد دوباره بلند شوم!

سالی که گذراندم تا روزهای آخر برایم پر بود

از «ضررهای سنگین»: عاطفی، مالی، کاری و…

بیشتر بخوانید  عراق حمله اخیر ترکیه را به شدت محکوم کرد

اما بعد از تربیت مادری پرتلاش و پدری مهربان به علی گفتم

و برخاستم و با توکل به خدا به مادرم و با اعتقاد به اینکه او پدرم است، به مادرم چیزهای خوبی گفتم

او هنوز من را می بیند و عاشق مادر شدن است، دست روی زانوهای من

برای ادامه زندگی بلند شدم!

و از صمیم قلب برای همه دوستانم و حتی داورانم “آرزوهای خوب” دارم

پی نوشت: برنامه شبانه آهنگی که می بینید

بهاره رهنما علاقه زیادی به سفرهای لاکچری دارد، تقریبا همیشه می توانید او را در حال سفر ببینید و عکس های متفاوتی از سفرهای مجلل خود منتشر کنید.

بهاره به تجمل بازی عادت دارد! این اولین بار نیست که VePez بازی های برند خود را در اختیار عموم قرار می دهد.

بهاره رهنما که به تازگی از حاجی جدا شده است، بدون توجه به مشکلات خانوادگی همچنان عکس هایی از ظاهر مجلل خود به اشتراک می گذارد. خیانت همسر دومش نیز دومین تجربه تلخی بود که در زندگی او رخ داد.بهاره رهنما که به تازگی از همسرش جدا شده است، به تازگی در صفحه شخصی خود استوری ها و فیلم های جدیدی از خودش را به اشتراک گذاشته است.

بهاره رهنما که همیشه سعی می کند خود را فردی شاد نشان دهد این روزها درگیر جنجال های زیادی شده است. موضوع اختلاف بهار رهنما و همسرش تیتر بسیاری از خبرگزاری ها شده است و خیلی ها می گویند او دیگر آدم خوشبختی نیست. ماجرای طلاق بهاره رهنما تیتر اول بسیاری از رسانه ها شد اما اخیرا نزدیکان بهاره رهنما این موضوع را تکذیب کردند.حضور در فروشگاه لوازم آرایشی جدید.

گیتی معینی یکی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون است که در آثار زیادی ایفای نقش کرده و بیشتر نقش یک مادر را بازی کرده است.

اخیرا گیتی خانم در یک چت اینترنتی حاضر شده و صحبت های جالبی کرده است. گیتی درباره حضورش در آثار مهران مدیری و اینکه در بسیاری از آثار نقش مادری را بازی کرده است، گفت، اما ناگهان مهران مدیری جایگزین مادر بهارا رهنما شد و به نوعی آجری شد.

بیشتر بخوانید  توتولو المپیک توکیو: بازیکنان بسیار متمرکز بودند / هر توپی هدف دارد

پروین قائم مگاکی، مادر بهار رهنما نیز مانند دخترش عجیب است. البته پروین خانم به شدت از دخترش حمایت می کند و معتقد است که بهاره بی نظیر است. صحبت های جنجالی مادر بهاره ها درباره ازدواج دوم دخترش و خاص بودن او را در زیر مشاهده می کنید.

قبلا دیده بودیم که حاجی از حرف های عجیب و غریب بهار رهنما حمایت کامل کرده است. حالا بهاره خان مادر پروین را به چاله آورده و از او برای شکوفایی اینستاگرامش استفاده می کند.

البته وجود جهت ژنتیکی در خانواده عجیب به نظر می رسید چرا که پدر بهاره خانم در زمان زنده بودن دخترش صحبت های خنده داری می کرد که با نظرات منفی کاربران مواجه شد. او معتقد بود که بچه های دیگر زشت هستند و در دوران کودکی او فقط بهار زیباتر و خاص تر از سایر نوزادان است. این اظهارات پدر رهنما عوارض زیادی داشت که کاربران گفتند آیا بقیه نوزادان زشت هستند؟

چندی پیش انتشار ویدئویی از بهاره رهنما بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شد.

بهاره رهنما که مقیم ترکیه است، در ویدئویی در اینستاگرامش درباره وضعیت مالی خود گفت: البته با این همه سال کار، طبیعی است که در این سن و سال آرامش مالی دارم.

بهاره رهنما افزود: هر فردی که پس از سی سال کار نتواند آسایش و رفاه را برای خود و خانواده اش فراهم کند، فردی درمانده است.

صحبت های بهاره رهنما درباره «رونق مالی» و «بی دست و پا» موجی از واکنش ها را به همراه داشت.

در نتیجه انتقادات بهاره رهنما به حدی شد که بالاخره مجبور شد حرف هایش را توضیح دهد. بهاره رهنما گفت: مخاطب حرف هایم بودم. بعد از 30 سال اگر نتوانم رفاه فرزندم را تامین کنم، درمانده می شوم.

بیشتر بخوانید  امام از جمعه یاسوج از ستم سالن ها به مردم انتقاد می کند / حسینی: شهر ویران شده است. آنها مردم را ناراحت کرده اند

امیرخسرو عباسی در حالی آخر هفته در حالی که بهاره سرگرم چالش هایش بود شعبه جدیدی از محصولات خود را در تهران افتتاح کرد اما بهاره خانم در این مراسم حضور نداشت. این در حالی بود که اوایل در تمام اتفاقات این مدل بهاره ثابت قدم بود و حتی دوستان بازیگرش را هم با خود همراه می کرد.

از طرفی بهاره رهنما مدتی است که بدون همسرش در سفر و گشت و گذار در شهر است. از سفر به ترکیه که دوبار رفت تا سفر به کیش که همین الان رفت و گرنه تیپ و استایل این بازیگر باعث تعجب بسیاری از کاربران شد.

بهاره رهنما را می توان یکی از زنان فعال ایرانی دانست که از هوش خوبی نیز برخوردار است. برای درآمد نجومی دقیقاً همان طور که باید باشد آمد. بسیاری به فحاشی و سخنان رکیک او نسبت دادند که البته بخشی از راه این بازیگر برای تبلیغ خودش به هر قیمتی بود!

یکی از کاربران زیر پست این بازیگر کامنت جالبی گذاشته است. او نوشت: چرا تنها هنرمندی هستی که هیچ هنرمندی بهت نظر نمیده! البته این جمله واقعا سخت بود.

بهاره رهنما همان خانمی بود که می گفت من عمل زیبایی انجام نمی دهم و با آب خوردن و درست خوابیدن جوان می مانید اما انگار فضا و فضای اینستاگرام به هیچکس رحم نمی کند و همه برای زیباتر شدن و زیباتر شدن کاری انجام می دهند. شاخ.انجام

ما هم نقد نمی کنیم اما آدمی مثل رهنما که حرف هایش را برای خودش و روند کارش فراموش می کند خیلی جالب نیست. به نظر می رسد خانم بهاره رهنما عمل بلفاروپلاستی انجام داده است. بلفاروپلاستی باعث تجمع بافت چربی پشت پلک و باز شدن چین و چروک دور چشم می شود که به شادابی و جوانی صورت کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید