مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا فیلتر شدن سامانه پیامکی با نام مهسا امینی صحت دارد؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهرا، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفت: آنچه روزنامه شرق به من نقل کرده صحت ندارد و خبر از ابتدا به اشتباه منتشر شده است.

همزمان با شایعات مختلف در مورد فوت مرحوم مهسا امینی، روزنامه ایشالا طلب کوسه در ادعایی عجیب مدعی فیلتر شدن سامانه پیامکی در هنگام ارسال نام متوفی شد. همچنین در گفتگو با رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، این روزنامه در یک شیطنت رسانه ای آشکار، این خبر را به گونه ای ویرایش کرد که ماجرا صحت داشته باشد، اما به دستور وزارت ارتباطات نبوده است. وزارت ارتباطات. این ادعای روزنامه شرق باعث شد تا رسانه های خارجی به این خبر جعلی تبدیل شوند.
را
اگرچه کاربران فضای مجازی با ارسال پیامک هایی با نام مرحوم مهسا امینی صحت ادعای شرق را زیر سوال برده اند، اما برای اطلاع از جزییات این ماجرا با محمد احسان خرمید، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه گفت و گو کرده ایم. وی تصریح کرد: آنچه روزنامه شارک به نقل از من نقل کرده صحت نداشته و این خبر از ابتدا اشتباه منتشر شده و پس از چند ساعت بخشی از خبر را تصحیح کرده اند که متاسفانه رسانه های خارجی از آن سوء استفاده کردند.
را
خرامید افزود: از موضوعی که شرق مدعی شده اطلاعی نداریم و در مورد عملکرد اپراتور در موضوع مذکور اظهار نظری نکرده ایم.

لازم به ذکر است روزنامه شرق از زمانی شروع به انتشار این شایعه کرد که هر یک از خبرنگاران آن با ارسال پیامکی حاوی نام مرحوم امینی به راحتی صحت ادعای خود را ارزیابی کردند.

بیشتر بخوانید  برخورد هولناک دو خودرو با موتور عابر پیاده
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *