آیا فرهادی امیر جدیدی را به بهترین بازیگر تبدیل می کند؟



با توجه به پیش بینی گاردین از برندگان جشنواره فیلم کن ، امیر جدید برای بازی در “قهرمان” شانس اصلی کسب جایزه بهترین بازیگر این رویداد سینمایی است.

به گزارش ایسنا ، پیتر بردشاو ، منتقد ارشد فیلم گاردین ، ​​برندگان مسابقه اصلی جشنواره فیلم کن را پیش بینی کرد که در کمتر از 24 ساعت هیئت داوران این رویداد فیلم به سرپرستی اسپایک لی برنده نخل طلا و جوایز دیگر این رویداد سینما طی مراسم اختتامیه در تالار لومیر اهدا می شود.

بر اساس این پیش بینی ، امیر جدیدی برای بازی در فیلم “قهرمان” اولین فرصت برای کسب جایزه بهترین بازیگر است. جایزه ای که شهاب حسینی در سال 2016 برای بازی در فیلم دیگر “فروشنده” ساخته عسگر فرهادی دریافت کرد و در صورت تحقق این پیش بینی ، جدیدی دومین بازیگر ایرانی خواهد بود که جایزه معتبر بهترین بازیگر جشنواره کن را دریافت می کند.

عسگر فرهادی پیش از این ثابت کرده است که بازیگران فیلم های او شانس زیادی برای کسب جوایز مهم فیلم دارند. فیلم موفق بین المللی “جدایی نادر از سیمین” فرهادی در اولین نمایش جهانی خود در جشنواره فیلم برلین در سال 2011 به نمایش درآمد. علاوه بر برنده شدن جایزه خرس طلایی برای بهترین فیلم ، جایزه خرس نقره ای بهترین فیلم را نیز به دست آورد. مرد و ترکیب زنانه.

همچنین «گذشته» فرهادی ، به نویسندگی و کارگردانی کن در سال 2013 ، جایزه بهترین بازیگر زن را برای فیلم «برنیس بژو» فرانسوی دریافت کرد.

پیتر بردشاو ، که با دادن سه ستاره قهرمان ، بررسی های متوسطی از فیلم فرهادی دریافت کرد ، پیش بینی کرد که فیلم ژاپنی “راننده ماشین من” ریوسوکو هاماگوچی نخل طلای بهترین فیلم را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید  ورود غیرقانونی وزیر امور خارجه اسرائیل به مسجد الاقصی / فیلم

لیست کامل برندگان جشنواره کن 2021 بر اساس پیش بینی انتقاد گاردین:

نخل طلا بهترین فیلم: رانندگی با ماشین من توسط Ryusuko Hamaguchi

جایزه بزرگ هیئت داوران: “حافظه” اثر Apichatpong Virastakol

جایزه هیئت داوران: “بدترین مرد روی زمین” ساخته یواخیم تریر

بهترین کارگردانی “شین بیکر” برای “موشک قرمز”

بهترین فیلمنامه: “ژاک ادیر” ، “سلین سیام” و “لیا میسوس” برای “پاریس ، منطقه 13”

بهترین بازیگر نقش اول زن: امیر جدیدی برای فیلم “قهرمان”

بهترین بازیگر زن: “آچواک آباکار” برای “لینگو”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید