آیا فردا مدارس قم تعطیل است چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت + تعطیلی قم – ایران چطور


آیا مدارس کوما فردا چهارشنبه 8 اردیبهشت 1401 تعطیل است + مدارس شهر کوما در روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 1401 تعطیل است وضعیت شاخص آلودگی هوا و کانال اطلاع رسانی احتمال تعطیلی استان ادامه مطلب .

🔴هشدار نارنجی رنگ درباره تداوم گرد و غبار در برخی استان ها.

سازمان هواشناسی: سطح نارنجی رنگ امروز نسبت به وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در خوزستان، بوشهر، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان، همدان، مرکزی، کما، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، سمن هشدار داد. اعلام کرد این وضعیت فردا در خوزستان، بوشهر، ایلام، کرمانشاه ادامه دارد.

🔻برای فردا هشدار زرد وزش باد و گرد و خاک در استان های یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، همدان، لرستان، مرکزی. ، کوم و تهران خیانت شده است./باشگاه خبرنگاران

احتمال تعطیلی مدارس کومه فردا در صورت بالا بودن شاخص آلودگی هوا

معاون وزیر بهداشت:
🔹بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی در صورت کاهش آلودگی هوا فردا این اداره مانند گذشته فعال خواهد بود.
اما اگر شاخص همچنان بالا بود و میزان خطر را در کشور نشان می داد، به احتمال زیاد فردا در کشور بسته خواهد شد.
هستیم تا آخرین لحظات امروز منتظریم و در حال بررسی شاخص آلودگی هوا هستیم و برای اقدامات بعدی کمیته شرایط اضطراری آلودگی هوا تهران اعلام می‌شود.
توصیه ما به مردم این است که سالمندان و مبتلایان به بیماری های تنفسی و قلبی و عروقی از منزل خارج نشوند و پنجره های خانه را کاملا بسته نگه دارند و در صورت نیاز به خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.n95. .

بیشتر بخوانید  قیمت خودروهای امروز در بورس کالا مشخص شد

خیلی از دوستان هم در مورد تعطیلی مدارس سوال پرسیدند؟

– در پاسخ به دانش آموزان عزیز باید بگویم که جلسه مدرسه تعطیل است امشب حفظ شده و بستگی به سطوح شاخص آلودگی هوا دارد و از این جلسه خبری داریم زنده پوشش خواهیم داد.

این خبر هر ساعت به روز می شود…

دیدگاهتان را بنویسید