مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا فردا مدارس خوزستان تعطیل است سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ + تعطیلی اهواز

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله





آیا مدارس خوزستان فردا تعطیل است؟






تعطیلی مدرسه

مدارس خوزستان فردا 23 فروردین 1401 تعطیل است | چه مدارس اهواز و استان خوزستان در روز سه شنبه تعطیل باشد، امروز مدارس اهواز تعطیل است یا خیر و وضعیت شاخص آلودگی هوا در خوزستان.

تمامی مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و دبستان ها در نوبت صبح 24 فروردین ماه در 10 شهرستان استان خوزستان تعطیل شد.

به گفته استاندار خوزستان، با توجه به هشدارهای نارنجی رنگ هواشناسی خوزستان و کشور مبنی بر تشکیل گرد و غبار در عراق و تاثیر آن در برخی نقاط استان از اواخر وقت سه شنبه تا اواسط چهارشنبه (23 و 24 فروردین) 1401 ) و تایید وضعیت آلودگی هوا توسط معاونت بهداشت استان و بررسی آخرین پیش بینی هوا و مناطق متاثر از پدیده گرد و غبار توسط کارگروه استانی شرایط اضطراری آلودگی هوا (آیین نامه اجرایی تبصره 3 ماده 3 ) قانون هوای پاک) و تصمیمات زیر در 13 آوریل 1401 اتخاذ و منتشر شد. سال.

1- کلیه مهدکودک ها و پیش دبستانی ها و دبستان های اهواز، حمیدیه، باوی، کارون، دشت های آزادگان، هویزه، آبادان، خرمشهر، بندر ماهشهر و شادگان در نوبت صبح روز چهارشنبه مورخ 24 فروردین 1301 تعطیل است.
2- فعالیت دستگاههای اجرایی در این شهرستانها در روز چهارشنبه مورخ 24 فروردین 1401 طبق روال معمول انجام می شود و کارکنان دارای بیماریهای اساسی، تنفسی، قلبی و عروقی می توانند در غیاب و با فاصله زمانی تعیین شده به فعالیت بپردازند. تاریخ با رضایت مدیران مربوطه

بیشتر بخوانید  اتوبوسی که در یک چشم بر هم‌زدن تبدیل به قطار می‌شود! / فیلم





خطا: محتوا محافظت شده است!!