آیا فردا شنبه 20 آبان 1402 مدارس تعطیل است؟


هوا

⚠ این صفحه دائما در حال بروز رسانی است… ⚠

🔴جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا:

🔹 مدارس استان اصفهان فردا باز است

🔹 شرایط جوی برای گروه های حساس در حالت هشدار است.

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان برای فردا

🔴🔴 نشست اضطراری مواقع اضطراری آلودگی هوا با حضور مدیران کل استان اصفهان حفظ می شود

مصوبات این جلسه تا ساعاتی دیگر به اطلاع حاضران خواهد رسید

⭕ مدارس بیدهند در کومو فردا تعطیل اعلام شد.

⭕ مدارس کرمجاگان کومو فردا تعطیل است.

شاخص آلودگی هوا در برخی مناطق اصفهان تاکنون به عدد 160 رسیده است.

🔴 کارگروه کمیته اورژانس اصفهان با تشکیل جلسه فوری، امکان اعلام تعطیلی و اجرای طرح زوج و فرد تا ساعت 20 امشب درب منازل خود منتظر بمانند. .

🔹منصور شهرپوش مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد با توجه به پایداری جو تا روز چهارشنبه ۳ آبان شرایط برای افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا فراهم می شود.

🔹 موضوع سلامت عمومی جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به این شرایط کارگروه کمیته شرایط اضطراری تشکیل جلسه می دهد و نتیجه جلسه و تصمیمات اتخاذ شده امروز تا ساعت 8 اعلام و اعلام می شود. بعد از ظهر .

احتمال تعطیلی مدارس اهواز برای فردا

آلودگی شدید هوا در فرودگاه اهواز

شاخص آلودگی هوا در برخی مناطق اهواز تاکنون به عدد 180 رسیده است.

تهران: سلامت دانش آموزان اولویت ماست، در صورت وجود آلودگی سریعا دستگاه پایش آلودگی مناطق آلوده را خاموش می کنیم.

آلودگی هوای اهواز به بنفش رسیده است

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه 2.5 میکرون در ایستگاه 224 پادادشهر اهواز، پست برق اهواز شماره 224 اعلام شد. 3 216 و ایستگاه استان خوزستان در اهواز 203 میکروگرم بر متر مکعب بود، بنابراین هوای این شهر در وضعیت بسیار ناسالم و ارغوانی قرار داشت.

بیشتر بخوانید  سفر گروهی علمای اهل سنت ایران به سوریه مهم بود

تصمیمات اضطراری در استان اصفهان به دلیل شرایط نامساعد آلودگی هوا و اخبار تعطیلی مدارس در روز شنبه 29 آبان 1402 در این مطلب اعلام شده است.

با توجه به تداوم شرایط آلودگی هوا و پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم این معضل در روزهای آینده، کمیته اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان تصمیماتی را اعلام کرد. این تصمیمات برای حفظ سلامت شهروندان اتخاذ شده است.

بر اساس این تصمیمات مدارس اصفهان و خمینی شهر روز چهارشنبه تعطیل شد.

دانش آموزان همچنین می خواهند به سؤالات مربوط به تعطیلات در روز شنبه 29 آبان 1402 پاسخ دهند. در صورت تداوم شرایط آلودگی هوا در روز شنبه 29 آبان 1402، احتمال تعطیلی مدارس در این روز نیز وجود دارد. اما در صورت بهبود هوا و کاهش آلودگی، مدارس تعطیل نمی شوند.

تا روز شنبه باید منتظر اطلاعیه های بعدی از سوی مسئولان باشیم تا مشخص شود آیا مدارس روز شنبه 20 آبان 1402 تعطیل است یا خیر. اهمیت حفظ سلامت و آسایش شهروندان در این شرایط در اولویت است.

دیدگاهتان را بنویسید