آیا شنیدن صدای برخی افراد زیر ویرانه های یک کلان شهر درست است؟



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، فرماندار آبادان گفت: تخریب ساختمان طبق نظر کارشناسان تخریب می شود، تخریب به معنای تخریب کامل ساختمان نیست و تخریب ساختمان باید به صورت کنترل شده انجام شود تا پایدار و پایدار باشد. سقوط.”

احسان عباسپور فرماندار آبادان با تکذیب تکمیل عملیات تخریب ساختمان کلانشهر، اظهار داشت: نیروهای امدادی همچنان در حال آواربرداری هستند و زمانی برای اتمام کارها تعیین نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که هنوز افراد زیادی زیر آوار هستند و نیاز به کمک دارند، افزود: از جزئیات این موارد اطلاع دقیقی ندارم و با توجه به وسعتی که وجود دارد می توان اظهار نظر کرد.

فرماندار آبادان در خصوص احتمال تخریب ساختمان این کلانشهر به منظور حفظ جان مردم و جلوگیری از حوادث احتمالی گفت: تخریب ساختمان طبق نظر کارشناسان در حال تخریب است. تخریب به معنای تخریب کامل ساختمان نیست و تخریب باید به صورت کنترل شده انجام شود تا پایدار باشد و سقوط نکند.

عباسپور در پاسخ به این سوال که تکلیف افرادی که به دلیل تخریب کارشناس ساختمانی زیر آوار مانده اند چه می شود، گفت: وجود افراد زیر آوار را نه تایید می کنم و نه تکذیب.

وی در خصوص برخی اظهارات در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه صدای برخی افراد زیر آوار شنیده می شود و از آنها کمک می خواهند، گفت: این موضوع را تکذیب می کنم.

بیشتر بخوانید  آخرین وضعیت بارندگی در نیمه شمالی کشور ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید